نویسنده: نادر امرایی
// چهار شنبه, ۳۰ دی ۱۳۹۴ ساعت ۲۰:۰۰

حمله بتمن و سوپرمن به یکدیگر در تبلیغ جدید Batman v Superman

شب گذشته و در جریان برنامه مخصوص فیلم‌های سینمایی کمیک دی‌سی که از شبکه سی‌دبلیو پخش شد، تبلیغ جدید تلویزیونی از فیلم مورد انتظار بتمن علیه سوپرمن: طلوع عدالت (Batman v Superman: Dawn of Justice) به نمایش در آمد. با زومجی و تماشای این تبلیغ همراه باشید.

شبکه سی‌دبلیو آمریکا، دیشب برنامه مخصوصی را با نام طلوع لیگ عدالت (Dawn of the Justice League) پخش کرد که به فیلم‌های در حال ساخت از کمیک‌های دی‌سی اختصاص داشت. در حین این برنامه، تبلیغ تلویزیونی جدید و بسیار کوتاهی از فیلم مورد انتظار بتمن علیه سوپرمن پخش شد که در آن ما می‌توانیم حمله‌ور شدن این دو ابرقهرمان را به سمت یکدیگر ببینیم. در ادامه شما را به تماشای این تبلیغ کوتاه دعوت می‌کنیم:

فیلم Batman v Superman، اولین فیلم از موج جدید فیلم‌های بر اساس کتاب‌های کمیک دی‌سی است که توسط کمپانی برادران وارنر ساخته شده است. پس از اکران این فیلم در اواخر ماه مارس (فروردین ۱۳۹۵)، فیلم جوخه انتحاری دومین فیلم از مجموعه دی‌سی است که اکران خواهد شد. کمپانی برادران وارنر تا سال ۲۰۲۰ میلادی برای اکران فیلم‌هایی بر اساس کمیک‌های دی‌سی برنامه دارد.

در جدیدترین فیلم سری ابر قهرمان‌های دی‌سی، شوالیه نیرومند سیاه شهر گاتهام به دلیل ترس از قدرت‌های خدا گونه‌ سوپرمن، در مقابل وی قرار می‌گیرد. در حین جنگ بین این دو ابرقهرمان نیز مردم عادی در حال تصمیم گیری برای این هستند که بدانند دنیا چه ابر قهرمانی نیاز دارد که دشمن جدیدی برمی‌خیزد و مردم دنیا را با یک خطر جدیدی که تا به حال نظیرش را ندیده بودند مواجه می‌کند. این خلاصه داستان فیلم بتمن در مقابل سوپرمن: طلوع عدالت است.

در راستای دیگر اخبار مربوط به این فیلم، چندی پیش پوستر جدید آیمکس فیلم منتشر شد. همچنین قبلا بن افلک اعلام کرده بود که فشار بسیار زیادی برروی این فیلم وجود دارد  و در مصاحبه دیگری از تفاوت‌های بتمن خود با بتمن‌های دیگر تاریخ سینما صحبت کرده بود. همچنین کارگردان فیلم دلیل نشان دادن دوومزدی در تریلر دوم فیلم را اعلام کرده بود.

فیلم Batman v Superman: Dawn of Justice در تاریخ ۲۵ مارس ۲۰۱۶ (۶ فروردین ۱۳۹۵) اکران خواهد شد. در این فیلم بن افلک در نقش بتمن، هنری کاویل در نقش سوپرمن و گل گدوت در نقش واندر وومن بازی خواهند کرد.

نظر شما درباره این تبلیغ تلویزیونی جدید و به طور کل فیلم بتمن علیه سوپرمن چیست؟

منبع: Comicbook


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده