// پنجشنبه, ۱ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۰۰

تماشا کنید: زمستان با بسته‌الحاقی Snowfall به بازی Cities: Skylines می‌آید

به‌لطف بسته‌الحاقی Snowfall، زمستان در حال آمدن به شهر‌های Cities: Skylines، بازی شبیه‌سازی ساخت ساختمان و اداره شهر استودیوی بازی‌سازی کولاسِل اوردر است.

توسعه‌دهندگان همچنین به‌روزرسانی جدیدی را برای بازی در نظر گرفته‌اند. در ادامه برای جزئیات بیشتر همراه زومجی باشید.

کولاسِل اوردر، سازنده بازی Cities: Skylines و شرکت پارادوکس، ناشر بازی، امروز رسما از محتوای قابل دانلود Snowfall رونمایی کردند. اثرات آب و هوایی، نقشه زمستانی جدید و گزینه‌های شبیه‌سازی شهر براساس تاثیرات درجه دمای سرد از جمله ویژگی‌های وعده ‌داده شده برای این بسته الحاقی هستند.

نکته‌ی جالب در رابطه با بسته‌الحاقی جدید عمق دقت سازنده‌ها در شرایط آب و هوایی سرد در شهر است. بازیکنان با هرچه روبه سرما رفتن شهر باید به جاده‌ها و سیستم گرمایشی خانه‌ها توجه بیشتری کنند. زمانی‌که جاده‌ای براثر برف و بوران بسته می‌شود شما باید تمهیدات لازم جهت بازگشایی جاده با استفاده از خودروهای برف روب و عادی سازی رفت‌و‌آمدِ سایر وسایلِ نقلیه را در نظر بگیرید. درکنار این وسایل حمل‌و‌نقل جدیدی مانند تراموا یا همان واگن‌برقی نیز به بازی اضافه می‌شوند.

علاوه‌بر این، صاحبان بازی Cities: Skylines به‌روزرسانی جدیدی را با ویژگی‌های آب و هوایی جدید مانند باران و مه به‌صورت رایگان دریافت می‌کنند. هرچند این به‌روزرسانی تغییراتی را در گیم‌پلی بازی اعمال نخواهد کرد. بسته‌الحاقی Snowfall در سال جاری میلادی منتشر خواهد شد. این بسته برای هر سه پلتفرم رایانه‌های شخصی از جمله لینوکس‌، ویندوز و مک عرضه می‌شود. مایکروسافت در جریان گیمزکام ۲۰۱۵ از عرضه Cities: Skylines برای کنسول ایکس باکس وان خبر داده بود. بازی Cities: Skylines از جمله ۶ بازی ویدیویی است که در سال ۲۰۱۵ از مرز فروش ۱ میلیون نسخه عبور کرده‌اند.

تا زمان عرضه‌ی این بسته الحاقی شما را به تماشا یا دانلود ویدیوی پخش شده از بسته‌الحاقی Snowfall دعوت می‌کنم:

نظر شما در رابطه با این بسته‌الحاقی چیست؟ آیا محتوای موجود در آن شما را به خرید این محتوای قابل دانلود ترغیب می‌کند؟

منبع: Polygon


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده