نویسنده: افشین پیروزی
// چهار شنبه, ۳۰ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۰۰

بازی Rocketbirds 2 برای پلی استیشن 4 و پلی استیشن ویتا عرضه خواهد شد

پس از گذشت نزدیک به ۴ سال از عرضه نسخه اول بازی Rocketbirds، ساخت نسخه دوم این بازی هم با انتشار تریلری تایید شده و قرار است برای پلی استیشن 4 و پلی استیشن ویتا عرضه شود. با زومجی، جزییات خبر و تماشای این تریلر همراه باشید.

در سال ۲۰۱۱ استودیو رتلووپ بازی Rocketbirds: Hardboiled Chicken را برای کنسول پلی استیشن 3 عرضه کرد که بعد‌ها برای رایانه‌های شخصی ویندوزی، مک، لینوکس و همچنین پلی استیشن ویتا هم عرضه شد. این بازی اکشن ماجراجویی در سبک پلتفرمر دو‌بعدی بود و بخش داستانی آن را می‌شد به شکل تک‌نفره یا همکاری Co-op بازی کرد. حال سیان یو تان، سازنده بازی، در مصاحبه با بلاگ رسمی پلی استیشن ساخته شدن قسمت دوم بازی را هم تایید کرده است که با نام Rocketbirds 2: Evolution در تاریخ نامشخصی برای پلی استیشن 4 و پلی استیشن ویتا عرضه خواهد شد.

سازنده بازی پس از تایید ساخته شدن نسخه دوم آن اعلام کرده است که تیم سازنده در ابتدا قصد داشت بازی را فقط با محوریت بخش چند‌نفره عرضه کند؛ ولی پس از سپری کردن مراحل اولیه ساخت بازی، تصمیم بر این شده بخش داستانی هم به بازی اضافه شود که همانند نسخه اول می‌توان آن را به شکل انفرادی یا همکاری دو‌نفره بازی کرد. همچنین این نسخه شامل یک بخش جدید با نام Rescue Mode خواهد بود که یو تان در توضیح آن گفته است:

در این نسخه بخش Co-op جدید خواهیم داشت که می‌توان آن را به شکل ۴ نفره و با سربازهای قابل شخصی‌سازی بازی کرد که در این بین امکان انتخاب از بین تعداد زیادی سلاح و تجهیزات مختلف وجود دارد. این بخش جدید که Rescue Mode نام دارد حول محور نجات گروگان‌هایی جریان خواهد داشت که در قسمت‌های تصادفی نقشه ظاهر می‌شوند و باید آن‌ها را برداشته و به منطقه امن هدایت کنید. در این بین نیرو‌های دیگر هم باید مانع از انتقال گروگان به منطقه امن شوند.

بازی در حالی فعلا برای پلی استیشن 4 و پلی استیشن ویتا تایید شده که ممکن است همانند نسخه اول بعدا برای رایانه‌های شخصی هم پورت شود. در ادامه هم می‌توانید تریلر معرفی بازی را تماشا کنید:

منبع: Attack of the Fanboy


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده