نویسنده: نادر امرایی
// یکشنبه, ۲۷ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۰۰

تماشا کنید: تریلر روز انتشار بازی Homeworld: Deserts of Kharak

امروز گیرباکس، شرکت ناشر Homeworld: Deserts of Kharak، در فاصله چند روز مانده به عرضه بازی، تریلر داستانی روز عرضه آن را منتشر کرد. در ادامه با زومجی و تماشای این تریلر همراه باشید.

بازی Homeworld: Deserts of Kharak که توسط استودیو بلک‌برد ساخته شده است، در تاریخ ۲۰ ژانویه (۳۰ دی ۱۳۹۴) منتشر خواهد شد. امروز و در فاصله چند روز مانده به انتشار بازی، تریلر روز انتشار بازی که داستان و بخش‌هایی از گیم‌پلی بازی را نشان می‌دهد، منتشر شد:

بازی Deserts of Kharak که در سبک استراتژی هم‌زمان است، فضایی علمی - تخیلی دارد و پیش از این با نام Homeworld: Shipreakers شناخته می‌شد. این بازی توسط استودیو بلک‌برد اینتراکتیو ساخته شده است. اکثر اعضای این استودیو، کارمندان سابق رلیک اینترتینمنت هستند که در سال ۱۹۹۹، قسمت اول بازی با نام Homeworld را ساختند. در ابتدا قرار بود که Deserts of Kharak، یک دنباله معنوی برای مجموعه Homeworld باشد اما پس از ورشکست شدن تی‌اچ‌کیو و خریدن تمام حقوق این مجموعه توسط گیرباکس، این استودیو به بلک‌برد اجازه داد که نام اصلی بازی را استفاده کنند.

نسخه اصلی بازی، داستانش در فضا جریان داشت اما بازی Deserts of Kharak، که به‌نوعی یک پیش‌درآمد برای این مجموعه محسوب می‌شود، داستانش در یک کویر رخ می‌دهد. پیش از اینکه گیرباکس اجازه استفاده از نام Homeworld را به استودیو بلک‌برد بدهد، این بازی با نام Hardware: Shipbreaks شناخته می‌شد و آرون کامبیتز، طراح بلک‌برد، در حال پیدا کردن راهی بود که این دو بازی را به هم ربط دهد که پس از خریداری شدن این مجموعه توسط گیرباکس، کار وی بسیار راحت‌تر شد!

Homeworld: Deserts of Kharak با قیمت ۲۹.۹۹ پوند / ۴۹.۹۹ دلار روی استیم قرار خواهد گرفت اما کسانی که کالکشن ریمستر Homeworld را قبلا خریداری کرده‌اند، می‌توانند بازی را با ۲۰ درصد تخفیف تهیه کنند. همچنین در صورت پیش‌خرید بازی، یک نسخه رایگان از کالکشن ریمستر بازی نیز به خریداران هدیه داده خواهد شد.

منبع: Eurogamer


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده