نویسنده: آرش رستمی
// شنبه, ۲۶ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۸:۳۰

تماشا کنید: تریلر یک دقیقه‌ای بازی Valkyria Chronicles Remaster

تریلر جدیدی از نسخه‌ی بازسازی‌شده یا ریمستر Valkyria Chronicles منتشر شده که مخاطب را طی یک دقیقه در جریان حال‌وهوای بازی قرار می‌دهد. با زومجی همراه باشید.

شرکت سگا با تدوین بخش‌هایی از بازی Valkyria Chronicles Remaster تریلر جدیدی برای آن ساخته که درکنار کلیت داستان، فضای اثر و شماری از شخصیت‌های اصلی آن را هم به تصویر می‌کشد. این ویدیو به زبان ژاپنی است؛ اما برای لذت بردن از تریلر نیازی نیست که از صحبت‌های درون آن سر دربیاوریم.

بازی Valkyria Chronicles Remaster قرار است در ۱۰ فوریه (۲۱ بهمن) در کشور ژاپن عرضه شود و به‌دست دارندگان پلی استیشن 4 برسد. این اثر دارای سه اپیزود جدید و یک سطح دشواری تازه است؛ ضمن اینکه همان‌طور که انتظار می‌رود گرافیک آن نسبت به نسخه‌ی اصلی بهبود داشته و از تروفی‌های پلی استیشن هم پشتیبانی می‌کند. همچنین دموی بازی Valkyria: Azure Revolution (که دنباله‌ای برای نسخه‌ی اصلی است) همراه‌با Valkyria Chronicles Remaster در اختیار خریداران قرار خواهد گرفت. بازی Valkyria: Azure Revolution در سه‌ماهه‌ی چهارم ۲۰۱۶ برای پلی استیشن 4 عرضه خواهد شد. این اثر توسط مدیا ویژن، خالق Valkyria Chronicles 3 (بازی انحصاری کنسول PSP)، در حال ساخت است.

بازی Valkyria Chronicles از ساخته‌های بسیار موفق سگا به شمار می‌رود. این اثر که ترکیبی منحصربه‌فرد از سبک‌های استراتژی، نقش‌آفرینی تاکتیکی و تیراندازی سوم-شخص است، در سال ۲۰۰۸ برای پلی استیشن 3 منتشر شده بود. این بازی سال گذشته ازطریق استیم به سیستم‌عامل ویندوز هم راه پیدا کرد و با استقبال گرم کاربران این فروشگاه روبه‌رو شد.

منابع: GameSpot / VG247


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده