// چهار شنبه, ۲۳ دی ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۰۰

تاریخ انتشار Homefront: The Revolution مشخص شد

امروز شرکت دیپ‌سیلور ضمن انتشار تریلر جدیدی از بازی Homefront: The Revolution ، تاریخ انتشار آن را اعلام کرد. با زومجی ، جزئیات خبر و تماشای تریلر جدید بازی همراه باشید.

استودیو دیپ‌سیلور، امروز ضمن تایید شایعاتی که پیش از این درباره تاریخ انتشار بازی Homefront: The Revolution منتشر شده بود، اعلام کرد که این بازی در تاریخ ۱۷ می در ایالات متحده (۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۵) و ۲۰ می (۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۵) در بریتانیا و روی پلتفرم‌های ایکس باکس وان، پلی استیشن 4 و رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد. پس از اعلام این خبر، این شرکت در مورد پیش‌زمینه داستانی بازی، چنین گفته است:

کی پی‌ای به کمک متحدین آمریکایی خود، در منطقه سبز کنترل شهر را به‌دست گرفته‌ است، درحالی‌که اعضای گروه مقاومت به جنگ‌های چریکی در حومه منطقه قرمز مشغول هستند. اما اینجا منطقه زرد است. مناطق زرد بخش‌های پرجمعیت فیلادلفیا هستند که ساکنان آن زیر سایه ترس زندگی می‌کنند. تحت نظارت نیروهای اورولی (یک صفت است که به رفتارها و سیاست‌های کنترلی به وسیله تبلیغات، پایش و شنود، اخبار نادرست، انکار حقیقت، و دستکاری گذشته اشاره دارد) و زندگی در زاغه های گتو (در شهرها یا مناطق دیگر به محله‌ای که ساکنان آن غالباً از یک قوم یا از یک مذهب باشند گفته می‌شد)، مردمان در زیر تازیانه‌های ظلم و ستم، تبلیغات دروغ بیست و چهار ساعته و حضور دائمی نیروهای نظامی به حیات ادامه می‌دهند.

اما در منطقه زرد گروه مقاومت دست روی دست نگذاشته است. پنهان از دیدگان، هم‌رنگ با مردم، دست نبردن به اسلحه تا آخرین لحظه! این‌ها ویژگی‌های آخرین مشعل‌داران آزادی هستند که برای ازبین‌بردن زیرساخت‌های کی‌پی‌ای عهده بسته‌ و تا آخرین قطره خون بر این عهد ایستاده‌اند. شما به‌عنوان یک مبارز آزادی و عضو گروه مقاومت، خانه‌های امن و مکان‌های تاکتیکی را به منظور برنامه‌ریزی عملیات‌ها کشف خواهید کرد. عملیات‌هایی چون اختلال در تبلیغات کی‌پی‌ای، غیرفعال‌ کردن سیستم‌های امنیتی، نجات جان افراد غیرنظامی و ترور مقامات عالی رتبه از جمله وظایف شما هستند. هر اقدام و عمل یک گام به جلو به سوی احقاق هدف نهایی یعنی انقلاب است.

شرکت دیپ‌سیلور پس از اعلام این خبر، تریلر جدیدی از بازی را منتشر کرد که در ادامه می‌توانید آن را ببینید:

در راستای دیگر اخبار مربوط‌به این بازی همچنین اعلام شد که بتای عمومی بازی ماه آینده در دسترس دارندگان کنسول ایکس باکس وان قرار می‌گیرد.

جبهه داخلی: انقلاب دنباله‌ای بر Homefront محصول سال ۲۰۱۱ استودیو کاوس است. این بازی در حدود ۲.۶ میلیون نسخه فروش داشته است. در ابتدا تی‌اچ‌کیو ساخت دنباله Homefront را تایید کرد، اما به‌دلیل بسته شدن استودیو کاوس، وظیفه ساخت این بازی به شعبه بریتانیا کرایتک با بهره‌گیری از موتور کرای‌انجین ۳ محول شد. به‌دنبال ورشکستگی شرکت تی‌اچ‌کیو، کرایتک حقوق این سری رابدست آورد و اعلام کرد که Homefront: The Revolution در سال ۲۰۱۴ عرضه می‌شود. مدتی بعد اعلام شد که به‌دلیل اصلاح زیرساخت‌های داخلی، کرایتک حقوق سری Homefront را به کوچ مدیا، شرکت مادر دیپ‌سیلور واگذار می‌کند. هم‌اکنون این بازی توسط استودیو دام‌باستر واقع در ناتینگهام ساخته‌ می‌شود و برطبق قانون انتقال کسب‌و‌کار بریتانیا، تمام کارمندان شعبه بریتانیا کرایتک به مالک جدید منتقل شده‌اند.

منبع: MCVUK


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده