نویسنده: wood patch
// دوشنبه, ۲۱ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۰۰

تماشا کنید: تریلر داستانی جدید بازی Homeworld: Deserts of Kharak

به‌تازگی تریلر داستانی جدیدی از بازی Homeworld: Deserts of Kharak، آخرین ساخته استودیو بلک‌برد، منتشر شده است تا قبل از انتشار آن، نگاهی کلی بر اتفاقات و روند داستانی بازی داشته باشیم. با زومجی همراه باشید.

همان‌گونه که پیش‌تر نیز در زومجی خواندید، Homeworld: Deserts of Kharak در تاریخ ۲۰ ژانویه ۲۰۱۶ (۳۰ دی ۱۳۹۴) برای رایانه‌های شخصی ویندوزی عرضه خواهد شد و اکنون در چند قدمی پیش از انتشار بازی، سازندگان این اثر با انتشار تریلری از داستان آن، نمایی کلی از وقایع محوری را برای طرفداران به‌تصویر کشیده‌اند تا صبر آن‌ها برای روز عرضه لبریز شود. براساس این تریلر، در اعماق بیابان، یک وسیله سرنوشت‌ساز و غیرمتعارف نهفته شده که کلید حل بحران‌ها است؛ اما این فقط شما نیستید که در جست‌وجوی آن وسیله باید به شنزار برهوتی بی‌پایان بروید. اکنون می‌توانید در ادامه، این ویدیوی زیبا را تماشا کنید:

این اثر استراتژیک همزمان ژانر علمی‌-تخیلی، هم‌اکنون ازطریق استیم قابل پیش‌خرید است و برای کسانی که هزینه پیش‌خرید آن را پرداخت کرده‌اند، یک نسخه رایگان از سری با نام Homeworld Remastered Collection در نظر گرفته شده است. همچنین کسانی که این مجموعه بازسازی شده را از قبل خریداری کرده‌اند، می‌توانند در هنگام پیش‌خرید Homeworld: Deserts of Kharak از ۲۰ درصد تخفیف ویژه بهره ببرند.

نظر شما در رابطه با این بازی چیست؟

منبع: VG247


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده