// شنبه, ۵ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۸:۰۰

تماشا کنید: کلبه‌ای زیبا در روستای بِیلو در ویدیوی جدید بازی Shenmue 3

ویدیوی کوتاه از بازی Shenmue 3، نمونه‌ی اولیه از کلبه‌ای زیبا را در روستای بِیلو به تصویر می‌کشد. در خبری دیگر نیز توسعه‌دهندگان از نظرسنجی جدید در رابطه با علاقمندان به کمک مالی سخن گفته‌اند. در ادامه با زومجی همراه باشید.

این ویدیو به خوبی نکاتی از جزئیات گرافیکی، نورپردازی و پرتو‌های نور خورشید تابیده شده به داخل کلبه را به نمایش می‌گذارد. قابل ذکر است که این تصاویر تنها نمونه‌ای اولیه از بازی Shenmue 3 بوده و نسخه‌ی نهایی بازی به احتمال زیاد به مراتب زیباتر از ویدیوی منتشر شده خواهد بود.

در خبری دیگر توسعه‌دهندگان، صفحه‌ی کیک‌استارتر بازی را با خبری جدید بروزرسانی کرده‌اند. هرچند این بروزرسانی در رابطه با مسائل فنی بازی نیست اما توضیحاتی را در رابطه با پاداش‌های کیک‌استارتر ارائه می‌دهد.

وای‌اس نِت، توسعه دهنده‌ی بازی کمپین جدیدی را برای افرادی که فرصت پشتیبانی از Shenmue 3 را نداشته‌اند به راه انداخته است. در قالب این طرح که «Slacker Backer» نام گرفته حامیان مالی می‌توانند از طریق خدمات پولی پی‌پال مبلغ مورد نظر را به ساخت بازی کمک کنند. این مبلغ در نهایت به مجموع کمک‌های انجام شده در کیک‌استارتر افزوده می شود.

نظرسنجی جدید مانند قبلی که در توئیتر انجام شد، تنها برای حامیان کیک‌استارتر در دسترس خواهد بود. توسعه‌دهندگان همچنین دوره زمانی کمپین Slacker Backer را گسترش داده‌اند؛ در نتیجه صفحه‌ی پی‌پال Slacker Backer مدت زمان بیشتری در دسترس علاقمندان به پشتیبانی از ساخت Shenmue 3 است.

در نهایت، استودیوی وای‌اس نِت گواهی رکورد گینس مرتبط با Shenmue 3 را در رابطه با «بیشترین پول کمک شده توسط مردم برای یک بازی ویدیوی در کیک‌استارتر» و «سریعترین یک میلیون دلار جمع‌آوری شده برای بودجه بازی ویدیویی» دریافت کرده است. Shenmue 3 در تاریخی نامشخص در سال ۲۰۱۷ برای پلی‌استیشن 4 و رایانه‌های شخصی عرضه می‌شود.

|

منبع: Attack of the Fanboy


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده