نویسنده: افشین پیروزی
// جمعه, ۲۷ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۰۰

تماشا کنید: بازی Homeworld: Deserts of Kharak ماه آینده عرضه خواهد شد

کمپانی با انتشار تریلری از تاریخ عرضه بازی Homeworld: Deserts of Kharak رونمایی کرد که بر‌اساس آن ماه آینده شاهد عرضه این بازی برای رایانه‌های شخصی خواهیم بود. با زومجی و جزییات خبر همراه باشید.

استودیو بلک‌بیرد در سال ۲۰۱۲ یک بازی استراتژیک با نام Hardware: Shipbreakers معرفی کرد که شباهت‌های زیادی با سری بازی‌های Homeworld داشت. پس از مدتی این استودیو با شرکت گیر‌باکس برای همکاری‌های دو‌جانبه به توافق رسید و سرنوشت این بازی در هاله‌ای از ابهام قرار گرفت. حال گیر‌باکس با انتشار یک تریلر، بازی Homeworld: Deserts of Kharak را معرفی کرده که توسط استودیو بلک‌بیرد ساخته شده و وقایع داستانی آن پیش از سری بازی‌های Homeworld روایت می‌شوند.

این بازی در تاریخ ۲۰ ژانویه ۲۰۱۶ (۳۰ دی ۱۳۹۴) برای رایانه‌های شخصی عرضه می‌شود و داستان راشل اس‌جت را روایت خواهد کرد که یکی از اجداد کارن اس‌جت، شخصیت اصلی سری بازی‌های Homeworld، است. این بازی یک اثر استراتژیک همزمان خواهد بود که شامل بخش‌های داستانی و چند‌نفره آنلاین است و در محیطی وسیع با تنوع محیطی بالا جریان خواهد داشت.

راب کانیگام، مدیر استودیو بلک‌بیرد، پس از معرفی رسمی این بازی اعلام کرد:

تمامی اعضای استودیو بلک‌بیرد از عرضه Homeworld: Deserts of Kharak هیجان‌زده هستند. ما کیفیت این بازی را مدیون حمایت‌های استودیو گیر‌باکس هستیم و از این که با عرضه این بازی می‌توانیم یک Homeworld جدید تقدیم طرفداران کنیم و داستان آن را گسترش دهیم، بسیار خوشحال هستیم.

در ادامه می‌توانید تریلر معرفی این بازی را تماشا کنید:

|

منبع: PCGamer


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده