نویسنده: افشین پیروزی
// یکشنبه, ۱۵ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۱۵

تماشا کنید: سازندگان بازی Torchligh، اثر جدید Hob را برای پلی‌استیشن 4 معرفی کردند

بازی Torchlight یکی از معدود آثر موفق سبک نقش‌آفرینی ایزومتریک در طی سال‌های اخیر بود و حال سازندگان این بازی، در جریان «پلی‌استیشن اکسپرینس ۲۰۱۵» یک اثر جدید را با نام Hob معرفی کردند. با زومجی، جزییات خبر و تماشای تریلر همراه باشید.
استودیو رونیک گیمز، پس از عرضه دو نسخه از بازی‌های Torchlight، سراغ یک اثر متفاوت رفته است و این بازی در جریان رویداد پلی‌استیشن اکسپرینس ۲۰۱۵ به صورت رسمی برای کنسول پلی‌استیشن 4 معرفی شد. سازندگان ضمن رونمایی از بازی، توضیحات مفصلی در مورد روند آن ارائه دادند که به شرح زیر است:
زمانی که خواستیم سومین بازی خود را بسازیم، سعی کردیم تا این محصول یک اثر کاملا منحصر به‌فرد باشد. استودیو ما در طی سال‌های اخیر سرگرم کار بر روی ساخت بازی‌های Torchlight بود. ولی الان زمان آن فرا‌رسیده که یک بازی متفاوت را در سطحی بالاتر از بازی‌های قبلی معرفی کنیم. ما فقط به مدت چند ماه سرگرم پیدا کردن ایده‌ای مناسب برای این بازی بودیم و تمام اعضای استودیو نظرات خود را در این مورد با یک‌دیگر به اشتراک گذاشتند و در نتیجه، امروز با افتخار این بازی را رسما معرفی می‌کنیم. Hob گیمر را بدون هیچ پیش‌زمینه داستانی یا توضیحاتی در دل یک دنیای تاریک و بی‌رحم رها خواهد کرد و داستان به مرور زمان و از طریق اتفاقات رخ داده، روایت خواهد شد. همچنین تلاش زیادی کردیم تا یک داستان غنی را در این بازی روایت کنیم، ولی برای فهمیدن آن باید صبور باشید و با حوصله محیط پر جزییات بازی را جستجو کنید. در این بین باید پازل‌ها و معماهای مختلف را حل کنید و در همان مراحل ابتدایی و تحت تاثیر یک اتفاق، شخصیت‌ شما توانایی مبارزه را به کمک یک دست مکانیکی پیدا خواهد کرد. همچنین المان‌های نقش‌آفرینی بازی هم نقش مهمی در آن دارند و می‌توانید شخصیت خود را ارتقا دهید. ولی مهم‌ترین عامل در بازی Hob، دنیای متفاوت بازی است که پس از حل کردن هر معما، مسیر‌های جدیدی پیش رویتان قرار خواهند گرفت که هر‌یک از این محیط‌های جدید، طراحی متفاوت و منحصر به‌فردی دارند. در مجموع این بازی یک اثر مرموز است و گیمر را در نقش شخصیتی مستقل در این محیط بی‌رحم قرار می‌دهد که باید به‌تنهایی در آن به ماجراجویی بپردازد.
در ادامه می‌توانید تریلر این بازی را تماشا کنید که گرافیکی هنری آن بسیار زیبا به نظر می‌رسد:

|

[alert variation="alert-info"]برای مشاهده کلیه اخبار، مقالات و حواشی مربوط به پلی‌استیشن اکسپرینس ۲۰۱۵ به صفحه اختصاصی این رویداد در زومجی مراجعه کنید.[/alert] منبع: سایت رسمی پلی‌استیشن


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده