نویسنده: نادر امرایی
// سه شنبه, ۱۰ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۲۲:۳۰

تماشا کنید: بتمن به زنجیر کشیده شده در ویدیو جدید Batman v Superman

در جریان اپیزود نهایی نیم فصل سریال گاتام که از شبکه فاکس پخش می‌شود، کمپانی برادران وارنر ویدیو کوتاهی از فیلم Batman v Superman: Dawn of Justice پخش کرد که بتمن را در حالتی که به زنجیر کشیده شده است، نشان می‌دهد. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.

کمپانی برادران وارنر یک ویدیو کوتاه ۵۰ ثانیه‌ای از فیلم بتمن علیه سوپرمن: طلوع عدالت در جریان اپیزود نهایی نیم فصل سریال گاتام پخش کرد.

در این ویدیو جدید ما بتمن را می‌بینیم که در یک اتاق زندان مانند واقع در یک زیرزمین که کف آن پوشیده از شن است، قرار دارد و دستانش به سقف زنجیر شده‌اند. دو شخص دیگر نیز به مانند بتمن در این اتاق به زنجیر کشیده شده‌اند. در همین حین، سوپرمن از بالا وارد این اتاق می‌شود و به محض وارد شدن وی، چهار نگهبان سریعا به وی تعظیم می‌کنند. وی به سمت بتمن می‌رود و با خشم نقاب او را از سر بر می‌دارد و ما می‌توانیم چهره وحشت زده‌ی بروس وین را ببینیم.

|

با اینکه این ویدیو بسیار کوتاه است اما طرفداران این مجموعه می‌توانند خوشحال باشند زیرا چهارشنبه و در جریان برنامه تلویزیونی زنده با جیمی کیمل! قرار است یک تریلر جدید از این فیلم پخش شود. در راستای دیگر اخبار مربوط به فیلم، چندی پیش بن افلک اعلام کرده بود که فشار بسیار زیادی برروی این فیلم وجود دارد. همچنین کریستین بیل به شایعات حضورش در فیلم خاتمه داد. پیش از آن هم تهیه کننده فیلم درباره داستان فیلم حرف‌هایی زده بود. فیلم Batman v Superman: Dawn of Justice در تاریخ ۲۵ مارس ۲۰۱۶ (۶ فروردین ۱۳۹۵) اکران خواهد شد. در این فیلم بن افلک در نقش بتمن، هنری کاویل در نقش سوپرمن و گل گدوت در نقش واندر وومن بازی خواهند کرد. منبع: Polygon


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده