نویسنده: افشین پیروزی
// سه شنبه, ۱۰ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۰۰

تماشا کنید: تریلر هنگام عرضه Just Cause 3 انفجار‌های بازی را نشان می‌دهد

تریلر هنگام عرضه بازی Just Cause 3 در حالی عرضه شده که اسکوئر انیکس از ویدیو‌های ارسالی انجمن طرفداران بازی در ساخت آن کمک گرفته است. با زومجی و جزییات خبر همراه باشید.
اسکوئر انیکس، ناشر بازی Just Cause 3، چندی پیش از طرفداران درخواست کرد تا در ساخت تریلر هنگام عرضه این بازی آن‌ها را یاری کنند و حتی اعلام کرد که برنده بهترین ویدیوی ارسالی، یک پی‌سی مخصوص بازی را به عنوان جایزه دریافت خواهد کرد. در نتیجه بیش از ۱۲۰۰ ویدیو از جانب طرفداران ساخته شدند که ملاک اسکوئر انیکس برای ارزیابی آن‌ها، صدا‌گذاری، جذاب بودن و خنده‌دار بودن تریلر بود. برنده نهایی این چالش فردی به نام CoolTwinSkittles است. وی ویدیوی «Explosion Rap» را ساخته که ترکیبی از انفجار‌های بازی جاست‌کاز ۳ و موسیقی رپ است. نکته جالب در این تریلر نمایش داده شدن روش‌های مختلف انفجار در بازی است. جایزه نهایی برنده چالش ساخت ویدیو Just Cause 3، بسته‌ای به ارزش ۵ هزار دلار است که شامل یک پی‌سی گیمینگ مجهز به نسل ششم پردازنده‌های اینتل و لوازم جانبی است. در ادامه می‌توانید تریلر هنگام عرضه بازی را تماشا کنید:

|

بازی Just Cause 3 توسط استودیو آوالانچ ساخته شده و از امروز (۱۰ آذر) برای ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن 4 و رایانه‌های شخصی ویندوزی در دسترس است. منبع: Gamespot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده