نویسنده: نادر امرایی
// شنبه, ۷ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۰۰

تماشا کنید:‌ اولین تریلر نسخه پلی‌استیشن 4 بازی Republique

بازی Republique که کار خود را به عنوان یک بازی موبایل آغاز کرد، سال آینده برای کنسول پلی‌استیشن 4 منتشر خواهد شد. امروز اولین تریلر از این نسخه از بازی منتشر شد. با زومجی، جزئیات خبر و مشاهده این تریلر همراه باشید.
بازی Republique ساخته شرکت گنگ هو، سال آینده برای کنسول پلی‌استیشن 4 منتشر خواهد شد. این بازی که وظیفه انتشارش در امریکای شمالی بر عهده اتلوس و در اروپا بر عهده ان‌ای‌اس‌ آمریکا است، هر ۵ قسمت این بازی اپیزودیک را در بر خواهد داشت و شما را در نقش هوپ و ماجراجویی‌های فوق‌العاده وی قرار می‌دهد. امروز اولین تریلر از نسخه پلی‌استیشن 4 بازی منتشر شد و اگر شما قبلا تجربه این بازی را داشتید، فضای این تریلر برای شما بسیار آشنا خواهد بود. اگر هم این اولین باری است که ویدئویی از این بازی مشاهده می‌کنید شانس اینکه چیزی دستگیرتان نشود، بسیار زیاد است. اگر نظر ما را می‌خواهید و جزو دسته‌ی دوم هستید و قصد دارید که سال آینده بازی را تجربه کنید، پیشنهاد می‌کنیم تریلر را تماشا نکنید چون ریپابلیک از آن‌ دست بازی‌هایی است که هرچقدر کمتر درباره‌اش بدانید، برای شما جذاب‌تر خواهد شد. در زیر می‌توانید این تریلر را مشاهده کنید:

|

بازی ریپابلیک در سال ۲۰۱۶ به صورت دیجیتالی و فیزیکی‌ برای کنسول پلی‌استیشن 4 منتشر خواهد شد. پیش از این، بازی بر روی پلتفرم‌های اندروید، iOS، رایانه‌های شخصی‌ و مک منتشر شده بود. نظر شما درباره تریلر بازی چیست؟ منبع: Gamingbolt


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده