نویسنده: نادر امرایی
// سه شنبه, ۳ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۳۰

تماشا کنید: تبلیغ مخصوص کریسمس بازی FIFA 16 با حضور اگوئرو و مسی

EA Sports، سازنده سری محبوب فیفا، یک تبلیغ جدید از بازی FIFA 16 را با حضور سرخیو آگوئرو و لیونل مسی، دو فوق ستاره آرژانتینی فوتبال جهان با حال و هوای کریسمس منتشر کرد. با زومجی، جزئیات خبر و تماشای این تبلیغ جدید همراه باشید.
با توجه به نزدیک شدن به تعطیلات کریسمس، امروز EA Sports تبلیغ جدیدی از بازی FIFA 16 و با حضور مسی و آگوئرو با حال و‌ هوای این مناسبت منتشر کرد. در این تبلیغ ما این دو ستاره آرژانتینی را می‌بینیم که در حال مسابقه دادن با دو گوزن شمالی در خانه بابا نوئل در قطب شمال هستند!

|

این تبلیغ جدید، تمرکز اصلی‌ خودش را بر روی نسخه ایکس‌باکس وان بازی گذاشته است دلیل این امر هم کاملا واضح است. زیرا EA Sports برای نسخه ایکس‌باکس وان و ایکس‌باکس 360 این بازی به دلیل قراردادی که با مایکروسافت بسته است، محتویات انحصاری قرار داده است. این محتویات انحصاری شامل بیش از ۵۰ بازیکن افسانه‌ای در بخش آلتیمیت تیم می‌شود. حتی در انتهای این تبلیغ باندل مخصوص فیفا ۱۶ کنسول ایکس‌باکس وان نشان داده می‌شود، بازی فیفا ۱۶ علاوه بر ایکس‌باکس وان و ایکس‌باکس 360 بر روی پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، پلی‌استیشن 3 و رایانه‌های شخصی نیز منتشر شده است. این بازی توانسته در بررسی‌ زومجی امتیاز بسیار عالی‌ ۸.۵ را دریافت کند. آرش عیاری در بررسی‌ خود از بازی نوشته:
فیفا ۱۶ را می‌توان دقیق‌ترین شبیه‌ساز فوتبال تا به امروز دانست، بازی که حالا خیلی جدی‌تر و سخت‌تر به فوتبال پرداخته و همین امر می‌تواند برای بازیکن‌های جدید نا‌امید کننده و برای عاشقان فوتبال، لذت‌بخش و راضی کننده باشد.
همچنین شما می‌توانید بررسی ویدیویی بازی را در زومجی تماشا کنید و پیشنهاد می‌کنیم اگر می‌خواهید یک رقابت نفس‌گیر را ببینید، تماشای نیم‌نگاه فیفا ۱۶ زومجی را نیز از دست ندهید.
[alert variation="alert-info"]اگر از علاقه‌مندان به بازی FIFA 16 هستید، می‌توانید تمام مطالب و ویدیوهای مربوط به این بازی را در صفحه FIFA 16 مشاهده کنید.[/alert]
منبع: Segment Next
 


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده