// شنبه, ۹ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۱۵

تماشا کنید: ویدیوی هیجانی از فیلم The Hunger Games: Mockingjay Part 2

برخلاف فیلم‌ تبلیغاتی قبلی The Hunger Games: Mockingjay Part 2 که تمرکز زیادی برروی وقایع احساسی داشت، ویدیوی جدید صحنه‌های اکشن و پر انفجار را به نمایش می‌گذارد. در ادامه با زومجی همراه باشید.

The Hunger Games یا همان سه‌گانه بازی‌های گرسنگی نوشته سوزان کالینز،  مجموعه‌ای سه‌گانه از دیکتاتوری حکومت مرکزی پانم با ریاست اِسنو را روایت می‌کند. کتنیس اوردین دختر جوانی از منطقه‌ی ۱۲ که به صورت اختیاری و به عنوان جایگزین خواهرش وارد رقابت‌های خونین مناطق دوازده‌گانه یا همان «بازی‌های گرسنگی» شده به صورت ناخواسته با وقوع اتفاق‌هایی به نماد مبارزه علیه دیکتاتوری حکومت مرکزی تبدیل می‌شود. در مبارزه با آزادی اما کتنیس اِوِردین با نقش‌آفرینی جنیفر لارنس را دوستان او  لیام همسورث در نقش گیل هاتورن، جاش هاچرسون در نقش پیتا ملارک، وودی هرلسون در نقش هِیمیش اَبِرناثی و الیزابت بنکس در نقش افی ترینکت همراهی و پشتیبانی می‌کنند. اکنون بعد از اکران سه فیلم، هواداران به زمان اکران بخش دوم و پایانی The Hunger Games: Mockingjay در تاریخ ۲۰ نوامبر (بیست و نهم آبان ۱۳۹۴) با کارگردانی  فرانسیس لارنس نزدیک می‌شوند. فیلم‌های مجموعه‌ی The Hunger Games تاکنون مجموعاً فروشی ۲ میلیارد دلاری را در سینما‌های مختلف جهان تجربه کرده‌اند. اوایل ماه جاری لیام همسورث در جریان مصاحبه‌ای با اخبار ام‌تی‌وی در رابطه با آنچه هواداران مجموعه باید از فیلم آخر انتظار داشته‌ باشند صحبت کرده بود. او در این رابطه گفت:

من آن را دیده‌ام. فوق‌العاده است.

او در ادامه افزود:

به نظر من این [فیلم] می‌تواند یکی از بهترین‌ها باشد. فکر کنم آغاز تا پایان فیلم خسته‌کننده نخواهد بود. در تمام مدت شما احساسی مانند کشته شدن هر شخصی را در هر لحظه دارید. برای تمام آنها این حس وجود دارد اما من احساس می‌کنم اینطور است، خطرات کمی بیشتر خواهد بود.

در ادامه می‌توانید این ویدیوی تبلیغاتی یک دقیقه‌ای را دانلود و تماشا کنید.

|

منبع: Gamespot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده