نویسنده: نادر امرایی
// پنجشنبه, ۳۰ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۹:۰۰

تماشا کنید: تبلیغ تلویزیونی جدید فیلم The Hunger Games: Mockinjay Part 2

کمپانی لاینزگیت، یک تبلیغ جدید تلویزیونی از فیلم مورد انتظار بازی‌های گرسنگی: پرنده مقلد - قسمت دوم (The Hunger Games: Mockinjay Part 2) برای طرفداران این مجموعه منتشر کرد. با زومجی و تماشای این تبلیغ تلویزیونی همراه باشید.

در حالی‌ که زمان زیادی تا اکران قسمت دوم فیلم The Hunger Games: Mockingjay Part 2 باقی‌ نمانده است، لاینزگیت تبلیغ تلویزیونی جدیدی از این فیلم را منتشر کرد. این تبلیغ جدید علاوه بر دارا بودن صحنه‌هایی از جدیدترین فیلم این مجموعه، شامل صحنه‌هایی از گذشته کتنیس اوردین، شخصیت اصلی‌ این فیلم نیز است.

|

سه قسمت قبلی مجموعه فیلم‌های Hunger Games که با اقتباس از رمان‌های سوزان کالینز ساخته شده، توانسته در سرتاسر جهان به فروشی بالغ بر ۲ میلیارد دلار دست پیدا کند. اگرچه فیلم The Hunger Games: Mockingjay Part 2 آخرین قسمت اقتباسی از این کتاب‌ها به حساب می‌آید، اما حدس‌ها و گمانه‌زنی‌هایی مبنی بر تولید فیلم‌های دیگری از این مجموعه زده می‌شود. در ماه فوریه سال جاری میلادی، جان فِلتیمِر، مدیرعامل کمپانی لاینزگیت گفته بود که آن‌ها به دنبال راهی برای تولید فیلم‌های بیشتری از مجموعه بازی‌های گرسنگی هستند. در طرفی دیگر، جاش هاچرسون، یکی از بازیگران این فیلم در گذشته اعلام کرده بود لاینزگیت برنامه‌های بیشتری برای آینده مجموعه فیلم‌های Hunger Games دارد. فیلم The Hunger Games: Mockingjay Part 2 با بازی ستارگانی مانند جنیفر لارنس، لیام هِمزورث، وودی هرلسون، الیزابت بنکس و جولین موور در تاریخ ۲۰ نوامبر سال ۲۰۱۵ (بیست و نهم آبان) اکران خواهد شد. منبع: Comic Book Movie


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده