نویسنده: نادر امرایی
// چهار شنبه, ۱۵ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۰۰

تماشا کنید: تریلر جدید The Hunger Games Mockingjay Part 2

امروز تریلر جدیدی از قسمت دوم فیلم The Hunger Games Mockingjay منتشر شد. در این تریلر ما کتنیس اوردین (قهرمان فیلم) را می‌بینیم که آشکارا به جنگ با رئیس‌جمهور اسنو می‌رود. با زومجی و تماشای این تریلر همراه باشید.

کمپانی لاینزگیت امروز تریلر جدیدی از قسمت دوم فیلم بازی‌های گرسنگی: ماکینگ‌جی منتشر کرد. در این تریلر ما می‌بینیم که چگونه کتنیس اوردین (با بازی جنیفر لارنس) به همراه متحدین خود به جنگ با رئیس‌جمهور اسنو می‌رود. وی همچنین در این تریلر خطاب به اسنو می‌گوید که وی همه‌چیز و همه‌کس را خراب کرده است. اما اسنو به همین راحتی‌ تسلیم نمی‌شود و شاید به همین دلیل است که جنگ بین اوردین و متحدینش و رئیس‌جمهور اسنو تبدیل به ۷۶امین بازی‌های گرسنگی می‌شود. در زیر می‌توانید این تریلر فوق‌العاده زیبا را تماشا کنید.

|

سه قسمت قبلی مجموعه فیلم‌های Hunger Games که با اقتباس از رمان‌های سوزان کالینز ساخته شده، توانسته در سرتاسر جهان به فروشی بالغ بر ۲ میلیارد دلار دست پیدا کند. اگرچه فیلم The Hunger Games: Mockingjay Part 2 آخرین قسمت اقتباسی از این کتاب‌ها به حساب می‌آید، اما حدس‌ها و گمانه‌زنی‌هایی مبنی بر تولید فیلم‌های دیگری از این مجموعه زده می‌شود. در ماه فوریه سال جاری میلادی، جان فِلتیمِر، مدیرعامل کمپانی لاینزگیت گفته بود که آن‌ها به دنبال راهی برای تولید فیلم‌های بیشتری از مجموعه بازی‌های گرسنگی هستند. در طرفی دیگر، جاش هاچرسون، یکی از بازیگران این فیلم در گذشته اعلام کرده بود لاینزگیت برنامه‌های بیشتری برای آینده مجموعه فیلم‌های Hunger Games دارد. فیلم The Hunger Games: Mockingjay Part 2 با بازی ستارگانی مانند جنیفر لارنس، لیام هِمزورث، وودی هرلسون، الیزابت بنکس و جولین موور در تاریخ ۲۰ نوامبر سال ۲۰۱۵ (بیست و نهم آبان) اکران خواهد شد. منبع: IGN


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده