نویسنده: حامد افرومند
// سه شنبه, ۱۴ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۴۵

بازی موبایل ایرانی ستاره شگفت انگیز فردا به صورت رایگان منتشر می‌شود

بازی موبایل ایرانی «ستاره شگفت انگیز» که سال گذشته به عنوان بهترین بازی سال در جشنواره‌ی بازی‌های مستقل سال گذشته معرفی شده بود، فردا منتشر می‌شود. با زومجی همراه باشید.
ستاره شگفت انگیز یک بازی آرکید و فانتزی است که به عنوان یکی از مورد انتظارترین بازی‌های مستقل کشور تبدیل شده است. اگر سال گذشته جشنواره‌ی بازی‌های مستقل ایران را دنبال کرده باشید، حتما به یاد دارید که این بازی به عنوان بهترین بازی سال معرفی شد. حالا بعد از گذشت حدود یک سال، سرانجام زمان انتشار بازی فرا رسیده و از فردا می‌توانید این بازی را به صورت رایگان دانلود و تجربه کنید. super sea star screenshot ستاره دریایی شگفت انگیز با تماشای ستاره‌های درخشانِ آسمان شیفته آن‌ها شده و تصمیم می‌گیرد به یک ستاره واقعی تبدیل شود! بنابراین سفر خود را به سمت مقر پرتاب شاتل آغاز می‌کند تا همراه آن به فضا سفر کند! اما اصولا خرچنگ‌های اقیانوس موجوداتی نیستند که با دیدن یک ستاره دریاییِ چرب و نرم به سادگی از کنارش بگذرند!! ستاره دریایی که برای رسیدن به هدف خود کاملا مصمم است با خرچنگ‌ها تا پای جان می‌جنگد. در راه با فراز و نشیب‌های زیادی روبرو می‌شود. و‌این سفر سخت و دراز، ستاره دریایی را به یک جنگجوی زبده تبدیل می‌کند.

دانلود تریلر با رزولوشن 720p| دانلود تریلر با رزولوشن 480p

تیم تولید کننده متشکل از سه نفر است که امور برنامه نویسی، گرافیک، طراحی و موسیقی را انجام داده اند. همچنین مراحل ساخت بازی یک سال به طول انجامیده است. بازی ستاره شگفت انگیز قرار است برای پلتفرم‌های اندروید و iOS منتشر شود. همچنین فردا و در روز انتشار رایگان بازی می‌توانید بررسی بازی را از زومجی مطالعه کنید. تهیه شده در زومجی


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده