// دوشنبه, ۱۳ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۴۵

تماشا کنید: ویدیوی تبلیغاتی بازی موبایل ایرانی «تیکاف ۳: شروع مسابقه»

طراحان سفید، استودیوی سازنده‌ی بازی تیکاف ویدیوی گیم‌پلی‌ جدیدی را از نسخه‌ی سوم این بازی منتشر کرده‌ است. ویدیوی جدید شامل صحنه‌های مختلفی از ویژگی های بازی به همراه گیم‌پلی بازی می‌شود. در ادامه با زومجی همراه باشید.
علاقمندان به بازی‌های ایرانی به ویژه در سبک مسابقه‌ای احتمالا با تیکاف ساخته‌ی طراحان سفید (White Designers) آشنا هستید. این بازی رایگان که اکنون نسخه‌ی ۲.۶ آن در دسترس دارندگان دستگاه‌های اندرویدی قرار دارد، بعد از عرضه‌ در آذر ۱۳۹۳ با پشتیبانی خوب تیم توسعه‌دهنده توسط بسیاری از ایرانیان دانلود و اجرا شد. دریافت دیدگاه‌های عمدتاً مثبت از کاربران ظاهرا تیم توسعه‌دهنده‌ی بازی را به سمت تولید نسخه‌ی سوم بازی تیکاف سوق داده است.

دانلود ویدیو با رزولوشن 360p |دانلود ویدیو با رزولوشن HD 720p

اکنون طراحان سفید بعد از حدود دو ماه از زمان انتشار اولین تیزر تبلیغاتی، ویدیوی دو دقیقه‌ای را به همراه نمایش گیم‌پلی و ویژگی‌های بازی منتشر کرده‌اند. گرافیک بالا، وجود ۲۰ خودروی ایرانی و خارجی اختصاصی، قابلیت شخصی‌سازی و ارتقا، ۵۰ مرحله متنوع، وجود خط داستانی، لیگ آنلاین اتومبیلرانی و بهینه‌سازی بازی برای اجرای روان برروی گوشی‌ و تبلت‌های اندرویدی از جمله ویژگی‌های افزوده شده به نسخه‌ی سوم تیکاف با نام «تیکاف: شروع مسابقه» محسوب می‌شوند. صادق جبلی، مدیر استودیو طراحان سفید در رابطه با نسخه سوم «تیکاف» گفت:
تغییرات گسترده‌ای در بازی داریم. تیکاف یکی از بزرگترین پروژه‌هایی است که در حوزه گیم موبایل ایران انجام شده و مسلما کار توسعه آن برای تیم ما نیز مشکل و چالش برانگیز است. ما در یک تیم متخصص در حال ساخت نسخه جدید این بازی هستیم و سعی داریم از کپی کردن بازی‌های مشابه خارجی پرهیز کنیم. تیکاف کپی هیچ بازی خارجی‌ای نیست و از طراحی رابط کاربری بازی گرفته تا مدلسازی و گیم پلی آن توسط متخصصین داخلی تولید شده است.
متاسفانه هنوز تاریخ انتشار دقیقی برای نسخه‌ی سوم این بازی مسابقه‌ای اعلام نشده‌ است. هرچند طبق وعده‌ی سازندگان این بازی بزودی از طریق مارکت‌های ایرانی اندروید عرضه خواهد شد. در صورت علاقه می‌توانید نسخه‌ ۲.۶ بازی تیکاف را هم‌اکنون به صورت رایگان از بازار دانلود کنید.تهیه شده در زومجی


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده