نویسنده: نادر امرایی
// جمعه, ۱۰ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۲۲:۳۰

تماشا کنید: تریلر جدید بازی Minecraft: Story Mode

روز گذشته استودیو تل‌تیل گیمز تریلر جدیدی از بازی Minecraft: Story Mode  را منتشر کرد. این تریلر جدید،‌ اطلاعات تازه‌ای درباره داستان قسمت اول بازی به طرفداران می‌دهد. با زومجی و تماشای این تریلر و اطلاعاتی‌ درباره بازی همراه باشید.

بازی Minecraft: Story Mode که توسط استودیوی تل‌تیل گیمز ساخته شده است، بنابر سنت همیشگی‌ این استودیو در پنج قسمت منتشر خواهد شد. در تریلر منتشر شده، شما داستان قسمت اول این بازی را تا حدودی متوجه می‌شوید. نام قسمت اول، Order of the Stone است. مطمئنا با تماشای تریلر شما نیز متوجه خواهید شد که با یک ماجراجویی عظیم روبرو هستید. شما در این بازی در نقش قهرمانی به نام جسی (که هم می‌تواند مرد باشد و هم زن) قرار می‌گیرید و در دنیای اورورلد سفری پر از ماجراجویی را آغاز می‌کنید. به گفته تریلر بازی، این سفر، سفری است «به سوی پایان و فراتر از آن».

دانلود تریلر با رزولوشن 360p | دانلود تریلر با رزولوشن HD 720p

از صداپیشگانی که در این بازی ایفای نقش کردند، می‌توان به پتون ازوالت، بیلی وست، اشلی جانسون، پاول روبنز و کوری فلدمن اشاره کرد. همچنین با انتشار این تریلر جدید، تل‌تیل اضافه کرد که جان هاجمن نیز به جمع صداپیشگان این بازی اضافه شده است. وی صداپیشگی شخصیت سورن معمار را بر عهده دارد. هاجمن، سابقه بازی در تبلیغات تلویزیونی کمپانی اپل را دارد. همچنین وی یکی‌ از میزبانان برنامه معروف شو روزانه است. قسمت اول بازی Minecraft: Story Mode در تاریخ ۱۳ اکتبر (۲۱ مهر)‌ به صورت دیجیتالی برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، پلی‌استیشن 3، ایکس‌باکس وان، ایکس‌باکس 360، رایانه‌های شخصی‌ و مک منتشر خواهد شد. دو روز بعد یعنی‌ در تاریخ ۱۵ اکتبر (۲۳ مهر)، این بازی برای دستگاه‌های موبایل مبتنی‌ بر iOS و اندروید نیز منتشر خواهد شد. همچنین نسخه‌هایی برای کنسول‌های Wii U و پلی‌استیشن ویتا از بازی در دست ساخت است اما هنوز هیچ تاریخی‌ برای انتشار این دو نسخه اعلام نشده است. همچنین در تاریخ ۲۷ اکتبر (۵ آبان)، نسخه فیزیکی بازی برای تمام کنسول‌ها غیر از کنسول Wii U برای خرید توسط علاقمندان قرار خواهد گرفت که شامل قسمت اول بازی خواهد بود. همچنین با خرید نسخه فیزیکی‌، می‌توانید قسمت‌های بعدی بازی را به صورت رایگان دانلود کنید. در انتها تل‌تیل گیمز اعلام کرد که در تاریخ ۱۲ اکتبر (۲۰ مهر) مراسمی برای روز انتشار بازی در آرک‌لایت سینراما دوم واقع در هالیوود ایالت کالیفرنیا برگزار خواهد کرد. تل‌تیل امید دارد که این مراسم به بزرگ‌ترین مراسم «باهم بازی کنیم» تبدیل شود. بلیت‌های این مراسم رایگان هستند و شما می‌توانید با زدن ایمیل به تل‌تیل گیمز، درخواست دریافت بلیت‌های این مراسم را داشته باشید. نظر شما درباره بازی جدید استودیو تل‌تیل چیست؟ آیا این بازی می‌تواند به موفقیتی مانند نسخه اصلی‌ ماینکرافت دست پیدا کند؟ منبع:‌ Gamespot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده