نویسنده: سعید نیکبخت
// جمعه, ۳ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۰۰

تماشا کنید: تریلر و تصاویر جدید و بسیار زیبای بازی Assassin’s Creed: Syndicate

کمپانی یوبی‌سافت شب گذشته اقدام به انتشار تصاویر و تریلر داستانی جدید و بسیار زیبایی از بازی Assassin’s Creed: Syndicate کرد که در ادامه می‌توانید به تماشای آنها بپردازید. با زومجی همراه باشید.
تریلر جدید داستانی Assassin’s Creed: Syndicate، برخی از شخصیت‌هایی که در بازی اصلی با آن‌ها مواجه خواهیم شد را با کیفیت بسیار بالا نشان می‌دهد. بیشتر از این منتظرتان نمی‌گذاریم و شما را دعوت به تماشای ویدیوی جدید بازی Assassin’s Creed: Syndicate می‌کنیم:

دانلود ویدیو با رزولوشن 320p| دانلود ویدیو با رزولوشن 720p

علاوه بر این تریلر، یوبی‌سافت همچنین تصاویر جدیدی را هم با کیفیت 1080p از بخش‌های مختلف بازی Assassin’s Creed: Syndicate منتشر کرده که در ادامه می‌توانید به تماشای آن‌ها بپردازید و نظرات خود را در رابطه با آن‌ها با ما در میان بگذارید:بازی Assassin’s Creed: Syndicate که داستان جیکوب و ایوی فِرای، خواهر و برادر دوقلویی را که در دوران ویکتوریا لندن زندگی می‌کنند، روایت می‌کند، در تاریخ ۲۳ اکتبر (یکم آبان) برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان و در تاریخ ۱۹ نوامبر (بیست و هشتم آبان) برای رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد. در جریان اخبار مربوط به این بازی، طی روزهای اخیر از باندل پلی‌استیشن 4 بازی Assassin’s Creed: Syndicate رونمایی شد. علاوه بر این، همچنین از طریق زومجی می‌توانید تریلر محتویات انحصاری نسخه پلی‌استیشن 4 Assassin’s Creed: Syndicate را هم مشاهده کنید. منبع: Dualshockers