نویسنده: نادر امرایی
// جمعه, ۲۷ شهریور ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۰۰

تماشا کنید: دومین تریلر رسمی‌ فیلم استیو جابز

امروز دومین تریلر رسمی‌ فیلم بسیار مورد انتظار استیو جابز منتشر شد. فیلم استیو جابز توسط دنی بویل ساخته شده است و مایکل فاسبندر در آن‌ ایفای نقش جابز را بر عهده دارد. با زومجی و تماشای این تریلر جدید همراه باشید.
اواسط تیر ماه سال جاری، اولین تریلر رسمی‌ از فیلم استیو جابز پخش شد و در آن‌ طرفداران توانستند برای اولین بار مایکل فاسبندر را در شمایل بنیانگذار شرکت اپل ببینند. اکنون، دومین تریلر رسمی‌ از این فیلم منتشر شده که تمرکز خود را بیشتر بر روی زمانی‌ گذشته است که جابز می‌خواست iMac،, کامپیوتر معروف خود را معرفی‌ کند. در زیر شما را به تماشای این تریلر دعوت می‌کنیم:

دانلود ویدیو با رزولوشن 360p | دانلود ویدیو با رزولوشن HD 720p

این فیلم، دومین فیلمی است که بر اساس زندگی‌ رئیس فقید شرکت اپل ساخته شده است. فیلم قبلی‌ درباره یکی‌ از مهم‌ترین افراد صنعت تکنولوژی در سال‌های اخیر، در سال ۲۰۱۳ و با نام جابز (Jobs) اکران شد. در آن‌ فیلم، اشتون کوچر نقش استیو جابز را بر عهده داشت. فیلم جابز نتوانست آنطور که باید و شاید نظر منتقدین را جلب کند. فیلم استیو جابز، فیلم‌نامه‌اش توسط آرون سورکین، کسی‌ که فیلمنامه فیلم شبکه اجتماعی (The Social Network) را نوشته، نوشته شده است. کارگردانی فیلم نیز بر عهده دنی‌ بویل، کارگردان برنده اسکار فیلم میلیونر زاغه‌نشین (Slumdog Millionaire) است. از بازیگرن دیگر این فیلم می‌توان به جف دنیلز، ست روگن و کیت وینسلت اشاره کرد. بنا بر گفته آرون سورکین، این فیلم که در حدود ۳ ساعت و نیم است،‌ به جای تمرکز بر روی کل زندگی جابز، تمرکز خود را برروی سه کنفرانس بسیار مهم و دوران‌ساز اپل گذاشته است. استیو جابز برای اکران در تاریخ ۲۳ اکتبر (۱ آبان) برنامه ریزی شده است. منبع: Polygon


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده