// چهار شنبه, ۱۸ شهریور ۱۳۹۴ ساعت ۱۹:۰۰

تماشا کنید: انتشار ویدیوی تبلیغاتی جدید از بازی Tearaway unfolded

بازی Tearaway Unfolded هفته‌ی جاری برروی کنسول پلی‌استیشن 4 عرضه می‌شود. به مناسبت این عرضه سونی ویدیویی تبلیغاتی جدیدی را از این بازی منتشر کرده است. در ادامه با این ویدیوی زیبا همراه زومجی باشید.

بعد از موفقیت سونی در فروش بازی Tearaway برروی پلی‌استیشن ویتا که در سال ۲۰۱۳ عرضه شد، این شرکت با همکاری مدیا مولکول و تارسیِر استودیوز نسخه‌ای از بازی Tearaway را با نام Tearaway Unfolded برای پلی‌استیشن 4 معرفی کرد. اکنون سونی به مناسبت عرضه‌ی این بازی در ایالات متحده ویدیوی تبلیغاتی زیبایی را از این بازی منتشر کرده است. در این ویدیو در کنار نمایش جملاتی از سایت‌های مختلف در تمجید بازی، تصاویری از گیم‌پلی Tearaway Unfolded نیز در کنار قابلیت‌های کنترلر DualShock 4 نمایش داده می‌شود.

بازی Tearaway Unfolded در روز ۱۱ سپتامبر ( بیستم شهریور ماه)  در کشور های اروپایی نیز عرضه می شود. افرادی که در گذشته بازی را پیش خرید کرده‌اند در هنگام دریافت بازی به طرح‌ها و دکورهای اضافی دسترسی خواهند داشت. برای اطلاع از قیمت و جزئیات پیش‌خرید بازی می‌توانید به خبر منتشر شده در زومجی مراجعه کنید. این بازی از امروز در ایالات متحده در دسترس علاقمندان قرار می‌گیرد.

دانلود ویدیو با رزولوشن 360p | دانلود با رزولوشن 720p

منبع: VG247


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده