// چهار شنبه, ۱۸ شهریور ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۰۰

تماشا کنید:‌ بازی Warhammer 40,000: Regicide رسما عرضه شد

Warhammer 40,000: Regicide، بازی نوبتی جدید استودیوی بازیسازی همرفال امروز رسما برروی خدمات استیم منتشر شد. این بازی با قوانینی مشابه شطرنج و گرافیکی فوق‌العاده برای علاقمندان به بازی‌های نوبتی مناسب خواهد بود. در ادامه با زومجی همراه باشید.

با نگاهی به ویدیوی منتشر شده از بازی شاهد مبارزاتی خشن، اما زیبا هستیم. شما در صورت علاقه به این سبک بازی‌ها می‌توانید اکنون با ۱۵ درصد تخفیف، بازی Warhammer 40,000: Regicide را از طریق استیم خریداری کنید. افرادی که بازی را زودتر خریداری کرده‌‌اند به همراه بروزرسانی روز اول، دو نوع حمله جدید در حالت داستانی Blood Angel، جناح‌های جدید و برخی ویژگی‌ها و بهبود‌ها را در عملکرد بازی شاهد خواهند بود.

بازی در کل دارای دو حالت  Regicide و Classic است که شما در حالت اول قادر به انجام بازی به صورتی تکی یا چندنفره هستید. حالت دوم اما بیشتر برروی قوانینی مانند شطرنج تمرکز داشته و نیازمند تمرکز و پایه‌گذاری استراتژی برای پیروزی بر رقیب است. این بازی اکنون در انحصار رایانه‌های شخصی قرار دارد. هرچند در ‌آینده‌ای نامشخص ،نسخه‌ای از آن نیز برای اندروید و iOS عرضه می‌شود.

دانلود ویدیو با رزولوشن 360p| دانلود با رزولوشن 720p

منبع: VG247


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده