نویسنده: نادر امرایی
// یکشنبه, ۸ شهریور ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۱۵

تماشا کنید: تریلر جدید نسخه بازسازی شده انیمیشن The Iron Giant

امروز کمپانی وارنر بروز در صفحه رسمی‌ خود در وب‌سایت یوتیوب، تریلر جدیدی از نسخه بازسازی شده انیمیشن تحسین شده غول آهنی که قرار است پاییز امسال اکران شود، منتشر کرد. با زومجی و تماشای تریلر همراه باشید.

چندی پیش، وارنر بروز و فاتوم ایونتس اعلام کرده بودند که نسخه بازسازی شده انیمیشن فوق‌العاده زیبای غول آهنی، پاییز امسال دوباره بر روی سینما اکران می‌شود. امروز نیز تریلر جدیدی از این فیلم که نامش  غول آهنی نسخه امضا شده (The Iron Giant Signature Edition) است در کانال رسمی‌ یوتیوب وارنر بروز منتشر شد که این تریلر را می‌توانید در زیر مشاهده کنید.

دانلود تریلر با رزولوشن 360p | دانلود تریلر با رزولوشن HD 720p

نسخه ریمستر شده انیمیشن The Iron Giant که دارای دو صحنه کاملا جدید است، در تاریخ ۳۰ سپتامبر (۸ مهر) در ساعت ۷ بعد از ظهر به وقت محلی اکران خصوصی می‌شود و در تاریخ یکشنبه ۴ اکتبر (۱۲ مهر) در چند سینمای برگزیده در سرتاسر امریکا اکران خواهد شد.

غول آهنی که در زمان اکران خودش موفق به دریافت ۹ جایزه انی شد، داستان یک رابطه دوستانه بین پسر کوچکی به نام هوگارث (با صدای ایلای مارینتال) و یک ربات غول پیکر (با صدای ون‌دیزل) را روایت می‌کند. از دیگر صداپیشگان فیلم نیز می‌توان به جنیفر انیستون، هری کانیک جونیور، جیمز گامن، کلوریس لیچمن، کریستوفر مک‌دونالد و جان ماهونی اشاره کرد.

انیمیشن The Iron Giant، اولین تجربه برد بیرد (کارگردان فیلم‌هایی مانند ماموریت غیرممکن: پروتکل شبح، Tomorrowland) در مقام کارگردان بود. تهیه کنندگان فیلم الیسون اباته و دز مک‌آنف هستند و فیلمنامه فیلم توسط تیم‌ مک‌کانلیز بر اساس شعری به قلم تد هیوز نوشته شده است. نسخه اصلی‌ این انیمیشن، در سال ۱۹۹۹ میلادی و توسط وارنر بروز اکران شد.

منبع: Coming Soon


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده