// دوشنبه, ۱ دی ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۰۰

تماشا کنید: بخش زامبی بازی Call of Duty: Advanced Warfare

بخش زامبی قرار است به بازی Call of Duty: Advanced Warfare افزوده شود. در همین راستا ویدئوِ جالبی از این بخش برای آشنایی بیشتر با آن، منتشر شده است که در ادامه می‌توانید آن را تماشا و دانلود کنید.
این بخش که به صورت رسمی Exo Zombies نام دارد، انتظار می‌رود در سال ۲۰۱۵ به عنوان یک محتوای اضافی برای تمامی پلتفرم‌های بازی منتشر شود. البته از آن جایی که اغلب محتوای اضافه سری بازی‌های Call of Duty اول برای پلتفرم‌های ایکس‌باکس منتشر می‌شود، Exo Zombies هم ابتدا به کنسول‌های ایکس‌باکس وان و ایکس‌باکس 360 راه پیدا می‌کند و بعد از مدتی برای دیگر پلتفرم‌ها عرضه می‌شود. همچنین کسانی که Season Pass بازی را تهیه کرده‌اند، اسحله‌ای ویژه‌ای به نام AE4-Widowmaker را دریافت خواهند کرد. بازی Call of  Duty: Advanced Warfare در تاریخ ۴ نوامبر سال جاری (مصادف با ۱۳ آبان) توسط اکتیویژن برای پلتفرم‌های ایکس‌باکس وان، ایکس‌باکس 360، پلی‌استیشن 4 ، پلی‌استیشن 3 و رایانه‌های شخصی ویندوزی منتشر شد.

دانلود با کیفیت 720p | دانلود با کیفیت 360p

اگر مایل هستید تا در باره‌ی COD: Advanced Warefare بیشتر بدانید، بررسی اختصاصی زومجی از این بازی در این آدرس مطالعه کنید. منبع Polygon


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده