// سه شنبه, ۳۰ تیر ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۰۰

تماشا کنید: ویدیویی از انیمیشن لغو شده بازی Crash Bandicoot

تصور دیدن بازی محبوب Crash Bandicoot در قامت یک کارتون سریالی شاید می‌توانست بسیار موفق شود. اکنون با انتشار ویدیوی توسط  دِیوید سیلر تهیه‌ کننده پروژه ، مشخص شده که سازندگان به دنبال پخش کارتونی از این سری بوده‌اند. در ادامه با زومجی همراه باشید.

ویدیوی منتشر شده بیشتر از کارتون کامل،‌ تنها شامل بخش اول تیتراژ و موسیقی اول کارتون  Crash Bandicoot می‌شود. دیوید سیلر تهیه کننده این کارتون در رابطه با پروژه نوشت:

این ویدیو انیمیشنی آزمایشی از Crash Bandicoot است. این کارتون که توسط یونیورسال انیمیشن در زمان توسعه بازی اول تولید شد تنها جزئی از ایده‌های ما در جهت کار‌هایی که می‌توانستیم با نام Crash Bandicoot در آن زمان انجام دهیم، بود. این کارتون احتمالا در طبیعت خود بسیار جاه طلبانه بود و البته تلاش می‌شد تا  دارای طنز نیز باشد.

دیوید سیلر در ادامه افزود:

این کارتون هیچگاه مورد استفاده قرار نگرفت و حتی در بازی به عنوان یک Easter egg توسط سازندگاه جای نگرفت. حتی بسیاری از توسعه دهندگان که در ساخت بازی دخالت داشتند از وجود این انیمیشن مطلع نبودند.

بازی Crash Bandicoot در سال ۱۹۹۶ با همکاری یونیورسال اینتراکتیو و ناتی‌داگ تولید و عرضه شد. سیلر سپس در دیدگاهی برروی صفحه‌ی یوتیوب  خود گفت که نقشه‌ی آنها این بود که در صورت موفقیت بازی صحنه‌های این انیمیشن منبعی از لوازم مورد نیاز سری کاملی از انیمیشن‌ها باشد.

بعدها سونی مجوز بازی را خریداری و در مراحل تولید آن دخالت کرد. آنها علاقه‌ای به ساخت صحنه‌های انیمیشن از بازی نداشتند زیرا در آن زمان به شدت پیش بردن بازی‌های سه‌بعدی (3D)‌ در دستور کار سونی قرار داشت.  این انیمیشن تحت تاثیر انیمیشن‌ آنِمینیاکس (یا همان یاکو و واکو) و بسیاری انیمیشن‌های موفق دیگر بود.

از آن جالب‌تر به گفته‌ی سیلر آنها به دلیل قرار داشتن دفتر کارشان در کنار یونیورسال تیم پارک این موضوع را مورد بحث قرار داده اند که از Crash برای تولید جاذبه‌های جدید (فرضا در قطار هوایی شهربازی) در بازی تیم پارک استفاده کنند.

دانلود ویدیو با کیفیت 480p

منبع: Polygon


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده