نویسنده: محسن وزیری
// شنبه, ۲۷ تیر ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۳۰

تماشا کنید: نفس‌نفس‌زدن‌های دی‌کاپریو در اولین تریلر فیلم The Revenant

ساعاتی پیش کمپانی فیلمسازی فاکس اولین تریلر یکی از فیلم‌های بزرگ و مورد انتظار کریسمس را منتشر کرد. The Revenant اثری از کارگردان تحسین‌شده‌ی هالیوود، الخاندرو گونزالس ایناریتو است که نام‌های بزرگی چون لئوناردو دی‌کاپریو و تام هاردی در آن به ایفای نقش پرداخته‌اند.

اگر نام ایناریتو (با تلفظ صحیح‌تر اینیاریتو) را تنها از فیلم شگفت‌انگیز Birdman به یاد دارید، بهتر است بدانید که The Revenant مگر گاهی در حرکت سیال دوربین، هیچ شباهتی به آن فیلم ندارد.

دی‌کاپریو در این فیلم نقش هیو گلس را بازی می‌کند، شخصیتی حقیقی که در قرن نوزدهم زندگی می‌کرد و کارش ماجراجویی در جنگل‌های آمریکا و شکار و کندن پوست حیوانات بود. روزی یک خرس گریزلی به او حمله می‌کند و جان فیتسجرالد، شریک و دوست او که هاردی نقشش را بازی می‌کند به جای این که به او کمک کند از دوستش دزدی و او را رها می‌کند. گلس برای گرفتن انتقام خود ۳۰۰۰ مایل در حیات وحش آمریکا مسافرت می‌کند تا او را پیدا کند.

مناظر طبیعی که لوکشین‌های اصلی فیلم هستند، بسیار چشم‌نوازند و با سبک خاص ایناریتو در فیلمبرداری، شگفت‌انگیزتر هم شده‌اند. شاید بخش زیادی از توجه‌ها به دی‌کاپریو جلب شده‌ است، اینکه این بار با همکاری با یکی دیگر از کارگردان‌های مطرح روز دنیا، آیا آکادمی اسکار روی خوش به او نشان خواهد داد یا خیر؟

دامهنال گلیسون، ویل پولتر و لوکاس هاس از دیگر بازیگران فیلم هستند. The Revenant در روز ۲۵ دسامبر یعنی چهارم دی در سینماهای منتخب آمریکا اکران خود را آغاز خواهد کرد و در ۱۸ دی به طور عمومی در سراسر کشور بر روی پرده خواهد رفت. تماشاگران بریتانیایی برای دیدن فیلم باید تا پانزدهم ژانویه‌ی سال جدید صبر کنند.

دانلود ویدیو

منبع: Gamesradar


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده