نویسنده: سعید نیکبخت
// چهار شنبه, ۶ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۰۰:۴۷

تماشا کنید: ویدیو جدید Mad Max بخش‌هایی از داستان و انفجارهای عظیم را نشان می‌ دهد

درحالی که این روزها طرفداران هالیوود از تماشای فیلم Mad Max: Fury Road شگفت‌زده شدند، پاییز امسال هم علاقه‌مندان به بازی‌های ویدیویی می‌توانند از جدیدترین نسخه ساخته شده این سری لذت ببرند. اخیرا تریلر جدیدی از این بازی منتشر شده که در ادامه شما را دعوت به تماشای آن می‌کنیم.

در ویدیو جدید منتشرشده در شبکه یوتیوب بازی، استودیو اَوِلانچ قسمت‌هایی از بخش داستانی و انفجارهای بزرگ و عظیم این سری که بسیار محبوب است را به تصویر کشیده است.

در این تریلر دو دقیقه‌ای همچنین می‌توانید تعقیب و گریز، مبارزات تن به تن و تمام چیزهایی که قراردادن آن‌ها در فیلم Mad Max: Fury Road امکان‌پذیر نبوده است را مشاهده کنید.

در ادامه می‌توانید به تماشا یا دانلود این ویدیو بپردازید و نظرات خود را در رابطه با آن با ما درمیان بگذارید:

دانلود ویدیو با رزولوشن 480p

Mad Max یک بازی جهان‌آزاد و پس-آخرالزمانی است که باتوجه به فیلم آن شناخته می‌شود. اگرچه برخی از عناصر فیلم این سری را در بازی مشاهده خواهید کرد، اما بازی Mad Max یک اثر مستقل با شخصیت و داستان متفاوت است. در این بازی شما همچنین به ماشین اصلی مَکس با نام مَگنوم اوپوس که به معنای «شاهکار بزرگ» است هم دسترسی خواهید داشت.

بازی Mad Max در تاریخ ۱۳ شهریور ماه سال ۹۳ بر روی پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد. این بازی در ابتدا برای عرضه بر روی پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن 3، ایکس‌باکس 360 و رایانه‌های شخصی برنامه ریزی شده بود، اما اگر شما جزو دارندگان دو کنسول نسل قبلی هستید و هنوز برای ورود به نسل جدید بازی‌های رایانه‌ای اقدام نکرده‌اید درمورد این بازی با کمی بدشانسی مواجه خواهید شد چرا که بر اساس اطلاعات منتشر شده نسخه‌های پلی‌استیشن 3 و ایکس‌باکس 360 این بازی کنسل شده‌اند.

منبع: Playstation Official Blog


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده