// یکشنبه, ۳ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۳۰

تماشا کنید: اولین ویدیوی تبلیغاتی بازی Shadowrun: Hong Kong

هاربرند اسکیمز، توسعه‌دهنده‌ی بازی Shadowrun: Hong Kong ویدیویی تبلیغاتی را به همراه تصاویری از بازی را منتشر کرده است. علاوه بر این استودیو، بازی را با قیمت ۲۰ دلار برای پیش‌خرید در سایت استیم قرار داده است. در ادامه با زومجی همراه باشید.

قیمت ۲۰ دلاری پیش‌خرید بازی در حدود ۳۳ درصد کمتر  از قیمت ۳۰ دلاری بازی در هنگام عرضه خواهد بود. کاربران در زمان محدودی می‌توانند این بازی نقش‌آفرینی را با این قیمتی مناسب خریداری کنند. ویدیو و تصاویر جدید مکان‌های متنوع هنگ کنگ، از جمله خیابان‌های شلوغ شهر و رستورانی با مردمی که در حال مبارزه‌ای خشونت بار برای بدست آوردن غذا هستند را نمایش می‌دهد.

به اعتقاد هاربرند بازی به نقطه‌ی عطف مهمی پیش‌ از انتشار در تابستان امسال رسیده است. صفحه‌ی کیک‌استارتر این بازه اکنون دیگر مراحل نهایی را سپری می‌کند، توسعه‌دهندگان اکنون در حال رفع مشکلات و اعمال تغییراتی برای هرچه بهتر شدن بازی در طول زمان توسعه Shadowrun: Hong Kong هستند.

دانلود ویدیو

در راستای همین خبر استودیو هاربرند اعلام کرده است که دو بازی قبلی Shadowrun با نام‌های Shadowrun: Returns و Shadowrun: Dragonfall تا روز دوشنبه ۴ خرداد ماه با قیمت ۳ و ۴.۵ دلار قابل خریداری هستند. این مدت زمان محدود خواهد بود.

در صورت پیش‌خرید نسخه Hong Kong از سایت استیم، نسخه‌ بازی شما اتوماتیک به Deluxe ارتقا پیدا می‌کند. در ضمن بازی به همراه فایل‌های موسیقی متن و کتاب هنری دیجیتالی بازی Shadowrun: Hong Kong برای افرادی که پیش‌خرید می‌کنند در دسترس قرار می‌گیرد.

در اوایل سال جاری استودیوی سازنده بازی Hong Kong به سرعت و تنها در چند ساعت منبع مالی ۱۰۰ هزار دلاری مورد نیاز  خود را از طریق کیک‌استارتر جمع‌آوری کرد. این کمپین در نهایت با بیش از ۳۱۰۰۰ حامل به رقم رویایی ۱.۲ میلیون دلاری دست پیدا کرده و بسته شد.

منبع: Gamespot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده