// شنبه, ۲ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۲۰:۰۰

ادعای تبلیغاتی جدید سونی؛ پلی استیشن 4 قدرتمندترین کنسول جهان

شعبه بریتانیا سونی، با پخش تبلیغات تلویزیونی جدید خود، شعار «قدرتمند ترین کنسول جهان» را برای پلی‌استیشن 4 برگزیده است. در ادامه با تماشا این آگهی تبلیغاتی همراه زومجی باشید.

این ویدیویی تبلیغاتی جدید تصاویری از ۳ بازی مهم  Bloodborne ،The Witcher 3:Wild Hunt و Batman: Arkham Knight را نشان می‌دهد. گوینده‌ در کنار ادعای قدرتمندترین بود پلی‌استیشن 4، همچنین از جمله‌ی «تنها در پلی‌استیشن 4» نیز برای بازی‌های فوق استفاده می‌کند. این جمله تنها در مورد بازی Bloodborne صدق می‌کند که انحصار برای پلی‌استیشن 4 عرضه‌شده است اگرچه بازی Batman: Arkham Knight نیز محتوایی را ویژه برای نسخه‌ی پلی‌استیشن سونی خواهد داشت. اما استفاده از نام The Witcher 3:Wild Hunt بدون اینکه این بازی هیچگونه محتوای خاصی برروی پلی‌استیشن 4 داشته باشد، کمی عجیب است.

در صورتی که شما در بریتانیا زندگی می‌کنید احتمالا تا کنون این فیلم تبلیغاتی را از تلویزیون مشاهده کرده‌اید. هرچند کنسول ایکس‌باکس وان در ماه آپریل از نظر تعداد فروش کنسول سونی را پشت‌سر گذاشته است. اما سونی در گزارش خود خبر از فروش ۲۲.۳ میلیون عدد پلی‌استیشن 4 در جهان داده است.

دانلود ویدیو با کیفیت 480p

منبع: Gamespot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده