نویسنده: سعید نیکبخت
// پنجشنبه, ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۲۰:۵۷

تماشا کنید: بازیگران واقعی این بار Batman: Arkham Knight را به تصویر می کشند

بازی Batman: Arkham Knight اغلب در قالب گیم‌پلی به علاقه‌مندان نشان داده شده است، اما این بار نوبت به بازیگران واقعی است که نقش قهرمانان و ضدقهرمانان این بازی را در قالب  یک live-action نشان دهند. با زومجی و تریلر جدید بازی Batman: Arkham Knight همراه باشید.

کمپانی برادران وارنر امروز با انتشار این تریلر اعلام کرد تیم آن‌ها درحال ساخت ویدیوهای live-action بیشتری برای تبلیغ این بازی است.

در ادامه این ویدیو را تماشا و نظرات خود را در رابطه با آن با ما درمیان بگذارید:

دانلود ویدیو با رزولوشن 480p

وقایع  Batman: Arkham Knight یک سال پس از رخدادهای Batman: Arkham City اتفاق می‌افتد. با مرگ جوکر، تمام خلافکاران گاتهام به داخل شهر ریختند و با اتحاد خود تصمیم گرفتند یک بار برای همیشه از شر بتمن خلاص شوند. در این بین یک شخصیت جدید با نام آرکام نایت (شوالیه آرکام) وجود دارد که در حال حاضر هویتش برای همگان ناشناس است.

Batman: Arkham Knight که یکی از مورد انتظارترین بازی‌های سال ۲۰۱۵ است و پایانی بر سه‌گانه‌ی Batman Arkham به شمار می‌رود، در تاریخ ۲۳ ژوئن (۲  تیر ۹۴) برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد. خریداران نسخه‌ی پلی‌استیشن 4 بازی همچنین می‌توانند از بسته‌ی الحاقی رایگان و انحصاری Scarecrow Nightmare Mission نهایت لذت را ببرند.

منبع: VG247


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده