نویسنده: مرتضی تقوی
// چهار شنبه, ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۳۰

تماشا کنید: دومین تریلر رسمی فیلم Pixels با محوریت بازی های ویدئویی

کمپانی سونی پیکچرز دیروز ویدئو ی جدید ی از فیلم Pixels منتشر کرد که در آن ستارگانی همچون آدام سندلر و پیتر دینکلیج به چشم می‌خورند. در ادامه تریلر جدید این فیلم را در زومجی تماشا کنید.

در این فیلم شخصیت های زیادی از بازی های خاطره انگیزی مانند Pac-Man و Donkey Kong حضور دارند. پس از اینکه در سال ۱۹۸۲ ناسا کپسول فضایی ای را که حاوی اطلاعاتی در مورد انسان ها و فرهنگ شان بود به فضا پرتاب می کند، این کپسول و محتوا ی آن موجودات فضایی را دچار سؤ برداشت می کند و آن را اعلان جنگی از سوی زمینیان تصور می کنند و با سلاح هایی که از اطلاعات این کپسول (از جمله بازی های رایانه‌ای) الهام گرفته‌اند به زمین حمله می کنند. در این فیلم بازیگرانی چون آدام سندلر، پیتر دینکلیج و جاش گَد در نقش نجات دهندگان زمین حضور دارند.

فیلم Pixels که از یک فیلم کوتاه الهام گرفته شده است، قرار بود در همین ماه اکران خود را آغاز کند که تاخیر خورد و به ماه آینده موکول شد. کریس کلومبوس کارگردان فیلم های هری پاتر و تنها در خانه، کارگردانی این فیلم را نیز بر عهده دارد.

Pixels تنها یک مورد از نمونه های زیادی در عرصه ی سینما است که از روی بازی های ویدئویی ساخته شده‌اند. هم اکنون فیلم های مشابه زیادی مشغول ساخت هستند. کمپانی یوبی سافت ۶ فیلم را در دست تولید دارد که به عنوان نمونه می توان به Assassin’s Creed، Watch Dogs و Splinter Cell اشاره کرد. به کمپانی‌های دیگر هم که سر بزنیم آنها هم مشغول ساخت فیلم های خودشان هستند: سونی مشغول ساخت فیلم Last of Us، کونامی در فکر ساخت فیلمی از بازی Metal Gear Solid، بلیزارد اینترتینمنت فیلم Warcraft و در نهایت فیلم Angry Birds که برای ۲۰۱۶ برنامه ریزی شده است. کپ کام هم مشغول کار بر روی فیلم های Dead Rising و Resident Evil است.

در ادامه تریلر زیبای این فیلم را می توانید تماشا کنید:

منبع: GameSpot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده