نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۲۰ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۱۹:۲۱

اولین ویدیوهای رسمی سریال انیمیشنی MODOK منتشر شد

در حاشیه کامیک کان نیویورک امسال، مارول و هولو دو ویدیو از سریال انیمیشنی MODOK را منتشر کردند که شاهد شباهت آن به سریال Robot Chicken هستیم.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اولین ویدیوها و تصاویر رسمی سریال انیمیشنی MODOK منتشر شده است. در حاشیه نمایشگاه کمیک کان نیویورک و همان‌طور که پیش از این وعده داده شد، پنل این انیمیشن سریالی برگزار شد که در طول آن دو ویدیو از سریال MODOK منتشر شده است. در اولین ویدیو شاهد خانواده این ابرشرور دنیای مارول هستیم که دختر وی ظاهری مانند خودش دارد، اما همسر و پسرش دارای ظاهری انسانی هستند. همچنین این اثر یک انیمیشن استاپ موشن است و شما در ادامه می‌توانید این ویدیو را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

اگر از طرفداران سریال Robot Chicken باشید، بدون شک می‌توانید شباهت لحن و شوخی‌های انیمیشن MODOK را با این سریال انیمیشنی متوجه شوید. در دومین ویدیوی منتشر شده، شخصیت MODOK را در محل کارش می‌توانید مشاهده کنیم که ظاهرا در حال ورشکستگی است و شما در ادامه می‌توانید این ویدیو را نیز تماشا کنید:

دانلود از آپارات

پتن اسوالت در نقش MODOK، ایمی گارسیا در نقش جودی، بن شوارتز در نقش لو، ملیسا فومرو در نقش ملیسا، وندی مک‌لندن-کاوی در نقش مونیکا راپاچینی، بک بنت در نقش استین ون‌در اسلیت، جان دیلی در نقش Super Adaptoid و سم ریچاردسون در نقش گری، از جمله بازیگرانی هستند که به‌عنوان صداپیشه در سریال MODOK حضور دارند و به صداپیشگی پرداخته‌اند. علاوه‌بر صداپیشگی، پتن اسوالت به‌همراه جردن بلوم وظیفه ساخت این سریال انیمیشنی استاپ موشن را نیز بر عهده دارد. همچنین سه تصویر دیگر از انیمیشن MODOK توسط EW نیز منتشر شده که در ادامه این تصاویر را می‌توانید مشاهده کنید:

پتن اسوالت در نقش MODOK

MODOK و همسرش در حال خوردن غذا

خانواده MODOK در سریال انیمیشنی این شخصیت

سریال MODOK قرار است در اوایل سال ۲۰۲۱ از شبکه هولو (Hulu) منتشر شود. این انیمیشن سریالی با همکاری بخش تلویزیونی مارول که آخرین روزهای خودش را سپری می‌کند و Stoopid Buddy Stoodios تولید شده است.


منبع Superherohype
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده