// شنبه, ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۰۰:۰۰

تماشا کنید: چهره متفاوت شخصیت یوشیمیتسو در بازی Tekken 7

هرچند شخصیت یوشیمیتسو در طول تاریخ مجموعه Tekken با تغییرات متفاوتی روبرو شده اما حضور او در قسمت‌های مختلف Tekken امری طبیعی و اجتناب ناپذیر است. Tekken 7 نیز از این قاعده مستثنی نبوده و در این شماره نیز با طراحی متفاوتی از این نینجای محبوب روبرو هستیم.

نوبتی هم باشد دیگر وقت آن رسیده بود که از یوشیمیتسو در بازی تکن ۷ رونمایی شود. باندای نامکو امروز ویدیویی تبلیغاتی را از یوشیمیتسو در بازی تکن ۷ برای معرفی در جشنواره ژاپن آرکید منتشر کرد. با نگاهی به ویدیو که در ادامه مطلب خواهید دید، هرچند حرکات او بسیار آشنا به نظر می‌آید اما طراحی یوشیمیتسو کمی متفاوت شده است. ظاهرا قرار است با یوشیمیتسویی با شمشیری متفاوت به همراه شاخکهایی عجیب و صورتی شبیه به ماهی مرکب همراه باشیم.

yoshimitsu-tekken 4 طراحی یوشیمیتسو در Tekken 4 به همراه بال

طراحی منتشر شده تاحدودی رادیکال -هرچند متفاوت- به نوعی عجیب‌ترین در نوع خود در مجموعه تکن محسوب می‌شود. البته همانطور که بالا اشاره شد، شخصیت یوشیمیتسو از نظر طراحی همواره با تغییرات زیادی روبرو شده است.

باندای نامکو هنوز در رابطه با انتشار بازی برروی پلتفرم‌های مختلف رسما صحبتی نکرده است. هرچند از انتشار این بازی برروی پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان تا حدودی می‌توان مطمئن بود.

دیدگاه شما در رابطه با این طراحی متفاوت چیست؟

منبع: Eurogamer


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده