// جمعه, ۴ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۱۸:۵۴

Microsoft Flight Simulator مناطقی از ژاپن را به بازی اضافه می‌کند

مناطقی از کشور زیبای ژاپن مانند شهر توکیو و کوه فوجی قرار است به‌زودی به شبیه‌ساز پرواز مایکروسافت اضافه شوند.

طبق جدیدترین اخبار بازی، شبیه‌ساز پرواز شرکت مایکروسافت یعنی Microsoft Flight Simulator به‌زودی بسته‌ی الحاقی جدیدی دریافت می‌کند که شامل فرودگاه‌ها، جاذبه‌های گردشگری و مناطقی از کشور ژاپن می‌شود.

این خبر توسط مایکروسافت در مراسم توکیو گیم شو ۲۰۲۰ اعلام شد و این بسته‌ی الحاقی رایگان قرار است تا چند روز دیگر و در تاریخ ۲۹ سپتامبر (۸ مهر) منتشر شود.

این بسته‌ی الحاقی قرار است تعداد زیادی از مکا‌ن‌های مشهور کشور ژاپن را به بازی شبیه‌ساز پرواز مایکروسافت اضافه کند. این مکان‌ها شامل فرودگاه کوشیرو، خلیج ماتشوشیما، جزیره‌ی آتش‌فشانی هاچیجو‌جیما، منطقه‌ی کوهستانی هاکُنه، شهر یوکوهاما، برج بادها، کوه فوجی و خود شهر توکیو می‌شود.

دانلود ویدیو از آپارات

این تنها باری نیست که مکانی از کشور ژاپن به بازی Microsoft Flight Simulator اضافه می‌شود. درواقع پیش از این فرودگاه هانِدا در نسخه‎‌ی پایه‌ی بازی از قبل وجود داشت و حالا مکان‌های بیشتری قرار است به بازی اضافه شود. این فرودگاه تنها مکانی از ژاپن است که توسط سازندگان پیش از این طراحی و در بازی قرار گرفته بود.

باید امیدوار باشیم که این مکان‌ها‌ی جدید دچار اشتباهات الگوریتم درونِ بازی این شبیه‌ساز نشوند. ماه پیش خبری راجع‌به بازی منتشر شد که نشان می‌داد در مکانی نزدیک شهر ملبورنِ استرالیا که در دنیای واقعی باید یک ساختمان دو طبقه وجود داشته باشد، آسمان‌خراشی غول‌آسا ظاهر شده بود.

نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟ نظرات خود را با ما درمیان بگذارید.


منبع gamesradar
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده