// پنجشنبه, ۲۷ شهریور ۱۳۹۹ ساعت ۱۹:۳۷

بازی Ori and the Will of the Wisps امروز در اختیار کاربران نینتندو سوییچ قرار می‌گیرد

در جریان رویداد نیننتندو دایرکت مینی، اعلام شد که بازی Ori and the Will of the Wisps امروز در اختیار کاربران نینتندو سوییچ قرار می‌گیرد.

Ori and the Will of the Wisps را می‌توان یکی از بهترین بازی‌های پلتفرمر دانست که زمستان سال گذشته در اختیار کاربران کامپیوتر و ایکس ‌باکس وان قرار گرفت. این در حالی است که کاربران نینتندو سوییچ هم باتوجه‌به منطقه زندگی خود، تا انتهای امروز می‌توانند به Ori and the Will of the Wisps دسترسی پیدا کنند.

طبق جدیدترین اخبار بازی، در جریان رویداد نینتندو دایرکت مینی که ساعت ۶:۳۰ بعد از ظهر برگزار شد، تریلر جدیدی از بازی Ori and the Will of the Wisps به‌نمایش درآمد که مربوط‌به نسخه نینتندو سوییچ این بازی می‌شود. در این تریلر شاهد بخش‌هایی از گیم‌لی بازی هستیم که با نرخ فریم ۶۰ بر ثانیه روی نینتندو سوییچ ضبط شده است.

همچنین در انتهای تریلر هم نسخه کالکتور ادیشن بازی Ori and the Will of the Wisps به‌نمایش گذاشته می‌شود که با یک بسته‌بندی زیبا ارائه می‌شود. در انتها مشخص شده که نسخه کالکتورز ادیشن بازی Ori and the Will of the Wisps با قیمت ۱۵۰ دلار به‌فروش می‌رسد. در ادامه می‌توانید تریلر معرفی این بازی را برای نینتندو سوییچ در زومجی تماشا کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

دانلود ویدیو از آپارات

بازی Ori and the Will of the Wisps توانست از زومجی نمره ۹.۵ را دریافت کند. زومجی درتوضیحات بررسی خود نوشته است:

بازی Ori And The Will Of The Wisps از برترین مخلوقات نسل هشت و قطعا از بهترین بازی‌های سال ۲۰۲۰ است. این اثر همانقدر که یک بازی خارق‌العاده است، یک اثر هنری معرکه نیز محسوب می‌شود و ثابت می‌کند که چرا بازی‌های ویدیویی، یکی از صور هنرهای زیبا محسوب می‌شوند. ترکیب داستان عالی، گیم‌پلی عمیق و چالش‌برانگیز کنار جلوه‌های دیداری و شنیداری روح‌نواز به آفرینش اثری ختم شده‌ است که با وجود برخی ایراداتی فنی در امر اجرا، تا مدت‌ها از یاد گیمرها نخواهد رفت و تجربه نکردنش، مترادف با از دست دادن یکی از خوش‌ساخت‌ترین مخلوقات مدیوم گیم است.


منبع Twinfinite
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده