نویسنده: علی گودرزی
// پنجشنبه, ۲۷ شهریور ۱۳۹۹ ساعت ۰۱:۲۸

نمایش گیم‌پلی Call of Duty: Black Ops Cold War نبردی نفس‌گیر در ترکیه را به تصویر می‌کشد

در جریان رویداد PS5 Showcase نمایشی از کمپین Call of Duty: Black Ops Cold War را شاهد هستیم که نشان می‌دهد قرار است با یک بخش داستانی هیجان‌انگیز طرف باشیم.

رویداد مورد انتظار PS5 Showcase در جریان است و طی آن، اخبار و تریلرهایی جدید از بازی‌های و محتویاتی که به‌صورت انحصاری راهی پلی‌استیشن 5 می‌شوند را شاهد هستیم.

در جریان آخرین اخبار بازی و طی این ایونت، شاهد پخش شدن تریلری جدید از بازی Call of Duty: Black Ops Cold War بودیم؛ تریلری که بخش داستانی این اثر را نمایش می‌دهد. همان‌طور که احتمالا در جریان هستید، در سری بازی‌های «کال آف دیوتی بلک آپس» به انجام یک سری عملیات سری اقدام می‌کنیم. در این بازی که قرار است طی سال‌های دهه‌ی ۸۰ میلادی جریان‌هایش روایت شوند؛ دوباره با میسون، وودز، هادسون و کاراکترهایی جدید، همراه می‌شویم تا با اعزام به اقصی‌نقاط جهان، به انجام مأموریت‌های اعضای بالارده‌ی دولت آمریکا مشغول باشیم.

تریلر جدید Call of Duty: Black Ops Cold War، قسمتی از مرحله‌ی ترکیه از کمپین داستانی بازی را نمایش می‌دهد. جایی که در ابتدا، بازی در بخش مخفی‌کاری جلو می‌رود و سپس شاهد نبردی شدید و پر سروصدا هستیم. معرفی ویژگی Human Shield یا سپر انسانی، موردی جدید بود که نبردهای بازی را سریع‌تر کرده و آن را عمیق‌تر می‌کند. در ادامه با یک تعقیب‌وگریز خاص و سینمایی، دقیقا از همان صحنه‌های معروف سری کالاف دیوتی که آدرنالین را در رگ‌ها به جریان می‌اندازد؛ مواجه می‌شویم. در ادامه و بدون توضیح بیشتر، شما را به تماشای این تریلر شدیدا جذاب دعوت می‌کنیم. اثری که گویا قرار است یک بخش داستانی پر و پیمان را پیشکش طرفداران سری محبوب کالاف دیوتی بکند.

بازی Call of Duty: Black Ops Cold War در تاریخ ۲۳ آبان ماه (۱۳ نوامبر) برای کامپیوتر، پلی ‌استیشن 4 و ایکس ‌باکس وان در دسترس قرار می‌گیرد و نسخه نسل نهم آن هم با عرضه کنسول‌های نسل بعد، در دسترس قرار خواهد گرفت. حالت آلفای بخش چندنفره‌ی این بازی از جمعه‌ی همین هفته و به‌صورت رایگان در دسترس کاربران پلی‌استیشن 4 قرار خواهد گرفت.

دانلود از آپارات


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده