نویسنده: مهرداد داودی
// چهار شنبه, ۵ شهریور ۱۳۹۹ ساعت ۱۹:۳۶

آخرین بسته الحاقی داستانی بازی Borderlands 3 در ماه سپتامبر عرضه می شود

بسته الحاقی داستانی Psycho Krieg and the Fantastic Fustercluck بازی Borderlands 3 که چهارمین و آخرین بسته الحاقی داستان‌محور این بازی است در ماه سپتامبر عرضه خواهد شد.

به‌زودی یک سالگی انتشار بازی Borderlands 3 فرا می‌رسد، بازی‌ای که به کمک عرضه محتویات داستانی گسترده‌ای که جهان بازی را بزرگ‌تر، خشن‌تر و عجیب‌تر کرده‌اند، بازیکنان را به بازی بازگردانده است. حال علاوه‌بر سیزن پس بازی که خطوط داستانی و مضامینی جدید را معرفی می‌کرد، بسته الحاقی داستانی بازی که در ماه آینده میلادی منتشر می‌شود، پا را فراتر می‌گذارد و بازیکنان را به درون ذهن کریگِ روانی می‌برد.

بنابر اخبار بازی؛ استودیو گیرباکس چهارمین و آخرین بسته الحاقی داستان نحور بازی Borderlands 3 را به نام Psycho Krieg and the Fantastic Fustercluck معرفی کرده است، بسته‌ای که در تاریخ ۱۰ سپتامبر (۲۰ شهریور) منتشر خواهد شد. استودیو گیرباکس همچنین تریلری از این بسته الحاقی منتشر کرده است تا اطلاعاتی بیشتر را به‌دست بدهد. به نظر می‌رسد که بازیکنان این‌بار باید کاوشی عمیق در ذهن یک روانی داشته باشند تا Vaulthalla اسطوره‌ای را پیدا کنند. باتوجه‌به آنچه که به نمایش درآمده است، به‌راحتی می‌توان گفت با این بسته الحاقی اوضاع خیلی سریع، خیلی عجیب می‌شود. 

تریلر رونمایی از بسته الحاقی Psycho Krieg and the Fantastic Fustercluck را در زیر تماشا کنید.

استودیو گیرباکس به‌دنبال معرفی چهارمین بسته الحاقی بازی Borderlands 3 اعلام کرد که ظرفیت سطح‌ بازیکنان نیز افزایش خواهد یافت. این قابلیت جدید در یک به‌روزرسانی رایگان در دسترس تمام بازیکنان قرار خواهد گرفت. به این ترتیب بازیکنان می‌توانند تا سطح ۶۵ پیشرفت داشته باشند. استودیو گیرباکس اعلام کرده است که فعلا این آخرین افزایش ظرفیت سطح بازیکنان خواهد بود.

اکنون به‌نظر می‌رسد که Psycho Krieg and the Fantastic Fustercluck آخرین بسته الحاقی داستانی بازی Borderlands 3 باشد، هرچند که دقیقا مشخص نیست که گیرباکس قصد دارد با معرفی سیزن پس تازه بسته الحاقی یا محتوای دیگری را عرضه کند یا نه. در حال حاضر می‌توان انتظار برگزاری رویدادهای بیشتری درون خود بازی را داشت، اتفاقاتی همچون جشن یک سالگی بازی که در تمام پلتفرم‌ها در جریان است. بازی Borderlands 3 هم‌اکنون روی پلی‌ استیشن 4، ایکس ‌باکس وان، گوگل استدیا و پی‌سی در دسترس است.شما همچنین در زیر می‌توانید چند تصویر از بسته الحاقی جدید بازی را تماشا کنید.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده