// شنبه, ۱ شهریور ۱۳۹۹ ساعت ۲۱:۵۷

بازی Black Myth: Wukong با یک تریلر ۱۳ دقیقه‌ای معرفی شد

بازی Black Myth: Wukong در سبک اکشن نقش آفرینی با تریلری ۱۳ دقیقه‌ای برای کنسول‌ها و پی سی معرفی شد.

Black Myth: Wukong یک بازی اکشن نقش آفرینی مبتنی بر یک داستان کلاسیک چینی است که به داستان سفر یک شخصیت به غرب می‌پردازد. این بازی به‌تازگی به همراه یک ویدیو گیم‌پلی ۱۳ دقیقه‌ای برای کنسول‌ها و رایانه‌های شخصی معرفی شده است. این ویدیو توانسته است نظر بینندگان در سرتاسر جهان را به خود جلب کند.

بازی Black Myth: Wukong که توسط استودیو چینی Game Science ساخته شده است، از نظر گیم‌پلی سبک Souls-like را پیش گرفته و محیط بازی با یک سبک هنری شاداب با موتور گرافیکی آنریل 4 (Unreal 4) طراحی شده است و همچنین مکانیک مخفی کاری بازی برای جلوگیری از مواجهه شدن با تهدیدهای بزرگتر شما را به یک جیرجیرک تبدیل می‌کند. شما می‌توانید ۱۳ دقیقه از گیم‌پلی pre-alpha بازی نقش آفرینی Black Myth: Wukong را در اینجا مشاهده کنید که این ویدیو برای معرفی بهتر بازی شامل اکتشاف، مبارزه، مخفی کاری، مبارزه با باس بازی، مونتاژی از محیط‌های مختلف و یک نبرد عظیم می‌شود.

تا به این لحظه تاریخ انتشار بازی Black Myth: Wukong مشخص نشده است و استودیو Game Science توضیح می‌دهد که تیم سازنده‌ی این بازی در حال حاضر بسیار کوچک است و از این معرفی اولیه برای جذب استعدادهای جدید به استودیو استفاده می‌کند تا به ساخت نسخه نهایی بازی کمک کنند.

در بخش پرسش و پاسخ وب سایت بازی توضیح داده شده است که زمان انتشار بازی بسیار دیر نخواهد بود اما این بازی تنها هنگامی منتشر خواهد شد که استودیو از محصول نهایی راضی باشد. بنابراین به نظر می‌رسد که این یک بازی به احتمال زیاد برای کنسول‌های نسل بعد منتشر خواهد شد.



منبع ign
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده