نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۲۹ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۲۱:۰۵

اولین تریلر فیلم Death On the Nile بازگشت کنت برانا در نقش هرکول پوآرو را نشان می‌دهد

والت دیزنی و فاکس قرن بیستم اولین تریلر فیلم Death On the Nile را منتشر کرده‌اند که تمرکز آن روی بازگشت هرکول پوآرو برای حل معمای یک قتل جدید است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اولین تریلر فیلم Death on the Nile (مرگ روی نیل) منتشر شده است. سرانجام و پس از اینکه مدتی پیش اطلاعات این تریلر ثبت شده بود، والت دیزنی و استودیوی قرن بیستم اولین تریلر این فیلم معمای و کارآگاهی را منتشر کردند که در این تریلر شاهد نمایش بخشی از اتفاقات آن هستیم و بیشتر با فضا و پرونده جدید هرکول پوآرو آشنا می‌شویم و همچنین نشان می‌دهد که فیلم قرار است بدون تأخیر روی پرده‌های سینما برود.

فیلم مرگ روی نیل درواقع دنباله فیلم Murder on the Orient Express (قتل در قطار سریع‌السیر شرق) است و تریلر و اولین پوستر رسمی فیلم Death On the Nile، شباهت زیادی به اولین تریلر و پوستر قسمت قبلی دارند و مانند قسمت قبل، فیلم مرگ روی نیل نیز یک اثر پر ستاره است. شما می‌توانید اولین تریلر فیلم Death On the Nile را در یوتیوب تماشا کنید و و در ادامه می‌توانید شاهد اولین پوستر رسمی این فیلم نیز باشید:

اولین پوستر فیلم Death On the Nile

رمان Death on the Nile، یک رمان جنایی از آگاتا کریستی و مجموعه پوآرو است که برای اولین‌بار در سال ۱۹۳۷ منتشر شد. در این رمان، پوآرو برای تعطیلات به مصر سفر می‌کند در طول این سفر، یک قتل در کشتی‌ای در رودخانه نیل که پوآرو نیز در آن حضور داشته است، رخ می‌دهد. کنت برانا در نقش هرکول پوآرو، تام بیتمن، آنت بنینگ، راسل برند، علی فضل، داون فرنچ، گل گدوت، آرمی همر، رز لزلی، اما مکی، سوفی اوکوندو، جنیفر ساندرز و لتیشیا رایت، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Death on The Nile حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.

فیلم Death on The Nile برای اکران در تاریخ ۲۳ اکتبر (۲ آبان) برنامه‌ریزی شده است. علاوه‌بر بازی، کنت برانا وظیفه کارگردانی این فیلم براساس فیلمنامه‌ای از مایکل گرین، را نیز بر عهده داشته است.


منبع TrailerTrack
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده