// جمعه, ۱۷ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۰۱:۵۵

تریلر گیم پلی جدید بازی Bugsnax پخش شد

شرکت Young Horses در مقام سازنده و ناشر بازی Bugsnax، به‌تازگی با پخش یک تریلر گیم‌پلی حدودا ۹۰ ثانیه‌ای، جنبه‌های دیگری از طنز خاص و طراحی مرحله‌ی عجیب این بازی مستقل را نشان طرفداران داد.

طی هفته‌های گذشته بخش قابل توجهی از فعالیت گیمرها در شبکه‌های اجتماعی به این محدود شده بود که به همگان بگویند اصلا نمی‌توانند آهنگ !It's Bugsnax از Kero Kero Bonito را از ذهن خود بیرون کنند و مدام به یاد بازی Bugsnax می‌افتند؛ یک بازی مستقل که در تعطیلات سال جاری میلادی برای پلی‌استیشن 5 سونی عرضه می‌شود و یک بار دیگر به یاد همگان آورد که چه‌طور بعضی ویدیوگیم‌های خاص می‌توانند با نمایش‌های نه‌چندان پیچیده اما خلاقانه، نگاه‌های زیادی را به خود بدوزند.

مطابق جدیدترین اخبار بازی و اطلاعات حاضر در نمایش آن درون برنامه State of Play، می‌فهمیم که در Bugsnax به‌عنوان یک ژورنالیست قدم به مکانی عجیب می‌گذاریم تا به رازهای نهفته در پس اتفاقاتی عجیب پی ببریم. تازه در تریلر جدید بازی با بخش‌هایی کم‌وبیش ترسناک هم مواجه شدیم که کسی انتظار نداشت آن‌ها را در Bugsnax ببینیم!

دانلود تریلر از آپارات

کاراکتر شما با خوردن هر میوه، در بازی تغییرات زیادی می‌کند و ظاهرا گیمرها باید باتوجه‌به همین نکته،‌ از پس حل برخی از پازل‌های محیطی Bugsnax بربیایند. بیش از حد عجیب و خنده‌دار به نظر می‌رسد. ولی از سازندگان خلاق بازی Octodad کمتر از Bugsnax هم انتظار نمی‌رفت.


منبع GamesRadar
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده