نویسنده: مهدی اسدی
// جمعه, ۱۷ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۰۱:۲۰

بازی Braid Anniversary Edition با نمایش تریلری معرفی شد

در جریان جدیدترین قسمت از برنامه State Of Play، از نسخه بازسازی شده بازی معمایی و ماجراجویی Braid با عنوان Braid Anniversary Edition رونمایی شد.

قسمت جدید برنامه State Of Play با هدف معرفی شماری از بازی‌های جدید پلی‌ استیشن 4، پلی ‌استیشن 5 و PSVR در حال حاضر در جریان است. اما یکی از اولین بازی‌هایی که در جریان این برنامه معرفی شد، نسخه جدید و بازسازی شده بازی Braid با نام Braid Anniversary Edition است. Braid یک بازی معمایی و ماجراجویی در سبک پلتفرمینگ است که اولین‌بار در سال ۲۰۰۸ برای پلتفرم‌های پلی ‌استیشن 3 و ایکس ‌باکس 360 به همراه پی‌سی، لینوکس و مک او اس عرضه شده بود.

از Braid همواره به‌عنوان یک بازی مستقل بسیار مهم یاد می‌شود. بازی Braid، ساخته جاناتان بلو، در سال ۲۰۰۸ منتشر شد و خیلی زود، به‌عنوان یک بازی مستقل بسیار مهم جایگاه ویژه‌ای در بین بازی‌های ویدیویی پیدا کرد. Braid چه در زمینه فروش و چه در زمینه دریافت نقد‌های مثبت، عملکرد خیلی خوبی داشت و باعث شد جاناتان بلو هم به شهرت زیادی دست پیدا کند.

حالا توسعه‌دهندگان Number None و Hothead Games تصمیم به ساخت نسخه جدید این بازی با عنوان Anniversary Edition گرفتند تا بار دیگر این بازی زیبا و درگیرکننده را برای پلتفرم‌های نسل فعلی عرضه کنند. نسخه جدید بازی Braid برای انتشار در اوایل سال ۲۰۲۱ برنامه‌ریزی شده و قاعدتاً برای کنسول‌های نسل جدید آماده خواهد شد.

شما می‌توانید در ادامه به تریلر معرفی Braid Anniversary Edition نگاهی داشته باشید»

دانلود از آپارات

همان‌طور که در ویدیو مشاهده می‌کنید، ایده‌ی جالبی برای معرفی نسخه جدید این بازی به کار گرفته شده و با بازگرداندن زمان به عقب، یک بار دیگر تجربه دنیای رمز آلود این بازی را درکنار آنچه توسط مجری برنامه به‌عنوان «دقیق‌ترین تفسیر در میان بازی‌های این سبک» توصیف می‌شود، به علاقه‌مندان توصیه کند.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده