نویسنده: علی نوروزی
// پنجشنبه, ۱۶ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۲۱:۳۱

تریلر تازه فیلم Kajillionaire میراندا جولای منتشر شد

نخستین تریلر بلند فیلم Kajillionaire به کارگردانی میراندا جولای منتشر شد که گوشه‌ای از این فیلم جنایی کمدی-درام را در معرض نمایش قرار می‌دهد.

نخستین تریلر بلند فیلم کمدی-درام عجیب‌وغریب Kajillionaire (فوق ثروتمند) منتشر شده است که میراندا جولای، کارگردان فیلم‌های The Future (آینده) و Me and You and Everyone We Know (من و تو و هر کسی که می‌شناسیم) سکان هدایت آن را در دست دارد. این فیلم جنایی در اوایل سال جاری میلادی در جشنواره‌ی فیلم ساندنس به نمایش درآمد و با نقدهای مثبتی از سوی منتقدان مواجه شد. به‌هرشکل برای تماشای فیلم Kajillionaire نباید زمان زیادی را منتظر بمانیم؛ چرا که این فیلم در تاریخ ۲۸ شهریور ۱۳۹۹ (۱۸ سپتامبر ۲۰۲۰) روی پرده‌ی سینما می‌رود. این فیلم در ابتدا برای نمایش در تاریخ ۳۰ خرداد ۱۳۹۹ (۱۹ ژوئیه ۲۰۲۰) برنامه‌ریزی شده بود، اما شیوع ویروس کرونا باعث تأخیر در زمان اکرانش شد. شما می‌توانید برای تماشای تریلر تازه‌ی فیلم در بستر یوتیوب به «اینجا» مراجعه کنید.

فیلم Kajillionaire ایوان ریچل وود را در نقش اولد دولیو، یک فرد طردشده‌ی ۲۶ ساله قرار می‌دهد که توسط والدینش ترسا (دبرا وینگر) و رابرت (ریچارد جنکینز) برای تبدیل‌شدن به یک کلاه‌بردار تعلیم دیده است. این سه برای انجام یک سرقت عجولانه‌ی پیچیده یک غریبه (جینا رودریگز) را مجاب به همکاری با خودشان می‌کنند، اما این زن روش‌های کاملاً جدیدی را برای درک و اندیشیدن درباره‌ی مسائل به اولد دولیو نشان می‌دهد. علاوه‌بر بازیگرانی که پیش‌تر به آن‌ها اشاره کردیم، مارک ایوانیر در نقش استویک مان، داواین جوی راندولف در نقش جنی، ریچل ردلیف در نقش کلی مدفورد، دایانا-ماریا ریوا در نقش فریدا، رندی رایان در نقش جیمی ویتاکر، جفری نیکولاس در نقش تاجر، آدام بارتلی در نقش متصدی فروش، میشل جیلت در نقش متصدی بار و پتن اسوالت از دیگر بازیگران فیلم Kajillionaire هستند.

میراندا جولای اولین‌بار فیلم Kajillionaire را در سال ۲۰۱۸ معرفی و قراردادی را با برد پیت و یوری هنری از شرکت‌های پلن بی اینترتینمنت و آناپورنا پیکچرز برای تولید آن امضا کرد. فیلم Kajillionaire سومین فیلم بلند میراندا جولای پس از فیلم The Future است که در سال ۲۰۱۱ شاهد اکرانش بودیم. فیلم درام «آینده» که همیش لینکلیتر، دیوید وارشوفسکی، ایزابلا اکرس، جو پاترلیک، انجلا تریمبر، مری پاسری، کاتلین گاتی و اونا مکاس را در گروه بازیگرانش داشت، با بودجه‌ی یک میلیون دلاری توانست ۸۸۷ هزار دلار در گیشه فروش داشته باشد. این فیلم در شصت‌ویکمین دوره‌ی جشنواره‌ی بین‌المللی فیلم برلین نامزد دریافت خرس طلایی شد، اما این جایزه را به فیلم Nader and Simin, A Separation (جدایی نادر از سیمین) به کارگردانی اصغر فرهادی واگذار کرد. فیلم Me and You and Everyone We Know نیز نخستین فیلم بلند جولای محسوب می‌شود که پس از اکران در سال ۲۰۰۵ نقدهای مثبتی را از منتقدان دریافت کرد.


منبع RollingStone
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده