// دوشنبه, ۳۰ تیر ۱۳۹۹ ساعت ۱۹:۱۸

بازه زمانی عرضه بازی Shin Megami Tensei V اعلام شد؛ انتشار تریلر جدید بازی

در جریان رویداد نینتندو مینی دایرکت اعلام شد که بازی Shin Megami Tensei V در تاریخ نامشخصی از سال ۲۰۲۱ برای نینتندو سوییچ عرضه می‌شود. 

بازی Shin Megami Tensei V برای اولین‌بار در سال ۲۰۱۷ معرفی شد و پس از آن دیگر اخبار خاصی از جدیدترین نسخه مجموعه Shin Megami Tensei منتشر نشد. بااین‌حال پس از گذشت سه سال، نینتدو بالاخره تریلر جدیدی را از Shin Megami Tensei 5 در اختیار کاربران قرار داد.

طبق جدیدترین اخبار بازی و پس از نمایش تریلر نسخه ریمستر بازی Shin Megami Tensei 3، نینتندو رویداد دایرکت مینی خود را با یک تریلر جدید از بازی Shin Megami Tensei V به پایان رساند. در جریان تریلر یک دقیقه‌ای، شاهد قهرمان داستان هستیم که توسط شیاطین محاصره شده است. حال و هوای مجموعه Shin Megami Tensei شباهت بسیاری به سری بازی Persona دارد و حتی بعضی از دشمنان هم در جهان این دو بازی مشترک است.

همچنین در انتهای ویدیو اعلام شد که بازی Shin Megami Tensei V در تاریخ نامشخصی از سال ۲۰۲۱ به‌صورت انحصاری برای نینتندو سوییچ عرضه می‌شود. بااین‌حال انتظار می‌رفت پس از گذشت سه سال، تاریخ عرضه دقیق‌تری از این بازی در اختیار کاربران قرار بگیرد. در ادامه می‌توانید تریلر جدید بازی Shin Megami Tensei V را در زومجی تماشا کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید. همچنین اعلام شده که بازی به‌صورت همزمان در تمامی نقاط جهان عرضه می‌شود.

دانلود ویدیو از آپارات


منبع Kotaku
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده