نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۱۸ تیر ۱۳۹۹ ساعت ۲۱:۳۱

اولین تریلر فصل دوم سریال The Umbrella Academy خبر از یک آخرالزمان جدید می‌دهد

سرانجام شبکه نتفلیکس اولین تریلر رسمی فصل دوم سریال The Umbrella Academy را منتشر کرد که ظاهرا تهدید نابودی هنوز از بین نرفته است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، سرانجام اولین تریلر رسمی فصل دوم سریال The Umbrella Academy (آکادمی آمبرلا) منتشر شد. شبکه نت فلیکس امروز بالاخره و پس از یک انتظار نسبتا طولانی اولین تریلر فصل دوم این سریال ابرقهرمانی را منتشر کرد که ظاهرا نه‌تنها مشکلات خواهر و برادران هارگریوز تمام نشده، بلکه باید دوباره برای نجات دنیا و جلوگیری از آخر الزمان تلاش کنند. اتفاقات فصل دوم سریال The Umbrella Academy در سال ۱۹۶۳ جریان دارد و شاهد تصاویر زیادی از جمله زندگی جدید هر یک از خواهرها و برادرها هستیم و همچنین با شخصیت‌های بیشتری از فصل اول نیز با ظاهری متفاوت ملاقات می‌کنیم.

شما در ادامه می‌توانید اولین تریلر فصل دوم سریال The Umbrella Academy را ازطریق صفحه رسمی نتفلیکس در یوتیوب تماشا کنید.

اعضای خانواده هارگریوز در فصل دوم سریال The Umbrella Academy

در فصل دوم سریال The Umbrella Academy خواهرها و برادرها در حوالی شهر دالاس در اوایل دهه ۶۰ میلادی پراکنده می‌شوند و هر یک زندگی جدید ساخته و زندگی می‌کنند و مطمئنا آن‌ها تنها کسانی هستند که از آخر الزمان آینده زنده مانده‌اند. بااین‌حال، نامبر فایو در آخرین روز زمین ظاهر می‌شود و به‌نظر می‌رسد که در این روز شاهد یک آخر الزمانی هسته‌ای هستیم. اکنون اعضای آکادمی آمبرلا باید یکبار دیگر با یکدیگر متحد شوند تا بفهمند چه چیزی باعث آخرالزمان خواهد شد. همچنین سه قاتل بی‌رحم سوئدی نیز مدتی است که به‌دنبال شکار آن‌ها هستند.

تام هاپر در نقش لوتر، دیوید کاستاندا در نقش دیگو، امی ریور لمپ‌من در نقش آلیسون، الن پیج در نقش وانیا، رابرت شیهان در نقش کلاوز، ایدن گالاگر در نقش شماره پنج و جاستین مین در نقش بن، که اعضای خانواده هارگریوز هستند، برای نقش آفرینی دوباره در فصل دوم سریال The Umbrella Academy بازگشته‌اند. همچنین ریتو آریا، یوسف گیت‌وود، مارین آیلند، تام سینکلیر، کریس هلدن رید و جیسون برایدن، دیگر بازیگران فصل دوم این سریال خواهند بود.

فصل دوم سریال The Umbrella Academy که در ۱۰ قسمت تولید شده، قرار است در روز جمعه، ۳۱ ژوئیه ۲۰۲۰ (۱۰ مرداد ۱۳۹۹) از شبکه نتفلیکس منتشر شود. مانند فصل اول، وظیفه ساخت فصل دوم سریال آکادمی آمبرلا بر عهده استیو بلکمن بوده است. همچنین جرارد وی، خالق این مجموعه و خواننده گروه My Chemical Romance، نیز یک آهنگ جدید به‌همراه جودیث هیل برای این سریال با نام Here Comes The End خوانده که این آهنگ نیز امروز منتشر شده و صد البته بخش‌های از آن در تریلر نیز استفاده شده است.


منبع Deadline
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده