نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۱۸ تیر ۱۳۹۹ ساعت ۱۶:۳۱

اولین تیزر تریلر سریال Away منتشر شد؛ اعلام تاریخ انتشار

شبکه نتفلیکس با انتشار اولین تیزر تریلر و تصاویر رسمی، تاریخ انتشار سریال Away با بازی هیلاری سوانک را تایید و اعلام کرد.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اولین تیزر تریلر سریال Away منتشر شده است. شبکه نت‌ فلیکس سرانجام اولین تیزر تریلر این سریال علمی تخیلی و مورد انتظار را منتشر کرد که در طول آن شاهد حضور شخصیت اما گرین با بازی هیلاری سوانک هستیم. اتفاقات این سریال در مورد اولین تلاش انسان برای سفر به مریخ است و در تریلر شاهد تصاویر خیلی زیادی نیستیم و تمرکز آن بیشتر روی شخصیت اما گرین و ترک پدر و دخترش است. در پایان شبکه Netflix تایید کرد که سریال Away در تاریخ ۴ سپتامبر امسال (۱۴ شهریور) از این سرویس استریم منتشر خواهد شد. شما در ادامه می‌توانید این تریلر را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

سریال Away داستان حماسه‌ای عاشقانه و در عین حال هیجانی از نهایت تلاش انسان برای زنده ماندن را روایت می‌کند. اِما گرین، فضانورد آمریکایی است که در اولین مأموریت فرستادن انسان به مریخ، رهبری این تیم را بر عهده می‌گیرد و به‌دنبال این انتخاب، او مجبور به ترک شوهر و دختر نوجوانش است که در این دوره بیشتر از هر زمان دیگری به وی نیاز دارند. مأموریت اِما گرین بسیار سخت و طاقت‌فرسا خواهد بود و زمان زیادی به طول می‌انجامد. داستان سریال Away از امید، انسانیت و اینکه تا چه اندازه انسان‌ها به یکدیگر برای ممکن کردن ناممکن‌ها نیاز دارند، سخن می‌گوید.  

هیلاری سوانک، آتو اساندو، مارک ایوانیر، ری پانتاکی، ویویان وو، تالیثا بیتمن و جاش چارلز، از جمله بازیگرانی هستند که در سریال Away حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. این سریال در ۱۰ قسمت تولید شده و اندرو هیندریکر وظیفه ساخت آن را بر عهده داشته است. همچنین نتفلیکس اولین تصاویر رسمی سریال Away را نیز منتشر کرده است که در این تصاویر شاهد حضور تمامی شخصیت‌های اصلی سریال هستیم و در ادامه می‌توانید این تصاویر را نیز مشاهده کنید:

هیلاری سوانک در سریال Away

هیلاری سوانک و ری پاتاکی در سریال Away


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده