// چهار شنبه, ۱۸ تیر ۱۳۹۹ ساعت ۱۵:۳۱

بازی Test Drive Unlimited Solar Crown با انتشار یک تیزر معرفی شد

در جریان رویداد نیکان کانکت، بازی Test Drive Unlimited Solar Crown با انتشار یک تیزر کوتاه معرفی شد.

بازی Test Drive Unlimited در سال ۲۰۰۶ عرضه شد و توانست تجربه‌ی متفاوتی را در اختیار کاربران علاقه‌مند به بازی‌های ریسینگ قرار دهد. همچنین در سال ۲۰۱۱ هم بازی Test Drive Unlimited 2 عرضه شد. ۹ سال از آخرین نسخه‌ی مجموعه تست درایو آنلیمیتد می‌گذرد و بالاخره سومین نسخه از این مجموعه هم معرفی شد.

طبق جدیدترین اخبار بازی، در جریان رویداد شب گذشته نیکان کانکت، بازی Test Drive Unlimited Solar Crown با انتشار یک تریلر سینمایی کوتاه که بیشتر به یک تیزر شبیه بود، معرفی شد. متاسفانه اعلام نشد که این بازی برای عرضه در چه زمانی برنامه‌ریزی شده، اما کامپیوتر فعلا تنها پلتفرمی است که بازی ازطریق استیم روی آن عرضه می‌شود. 

در جریان تیزر منتشر شده هم شاهد تصاویری از ماشین‌ها و شخصیت‌های بازی هستیم. دراین‌میان اشاره کنم که Solar Crown، نام رویداد رقابتی داخل بازی است که در نسخه‌های پیشین قرار داده شده بود. همانند دو نسخه قبلی کاربران در Test Drive Unlimited Solar Crown هم می‌توانند به‌صورت آزادانه در جهان بازی مشغول رانندگی شوند و اعلام شده هر محیطی را که مشاهده می‌کنید، قابل بازدید است. 

آلن ژارنیو، کارگردان خلاق استودیو KT Racing که وظیفه توسعه Test Drive Unlimited Solar Crown را برعهده دارد، اعلام کرده که آن‌ها با Solar Crown قصد بازنشر این مجموعه را دارند، زیرا در حال حاضر بازی مشابهی در بازار وجود ندارد. از دیگر ویژگی‌های بازی Test Drive Unlimited Solar Crown هم می‌توان به آپدیت کاراکتر و همچنین خرید ماشین‌هایی از برند بوگاتی، فراری، دوج، پورشه، Koenigsegg و لامبورگینی اشاره کرد. 

از آن‌جایی که شرکت نیکان (Nacon) یا همان بیگ‌بن اینتراکتیو سابق در سال ۲۰۱۶ امتیاز مجموعه Test Drive Unlimited را خریداری کرده بود، این بازی توسط شرکت نیکان عرضه خواهد شد. همچنین تیم سازنده از تمامی تجارب خود در بازی‌های ریسینگ خود نظیر WRC استفاده خواهد کرد تا فیزیک ماشین‌ها و رانندگی با آن‌ها، از نظر کیفیت در سطح خوبی قرار داشته باشد. در ادامه می‌توانید تریلر معرفی Test Drive Unlimited Solar Crown را در زومجی تماشا کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

دانلود ویدیو از آپارات


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده