نویسنده: علی نوروزی
// دوشنبه, ۱۶ تیر ۱۳۹۹ ساعت ۱۵:۰۰

ست روگن در تریلر فیلم An American Pickle برای ۱۰۰ سال در یک خمره ترشی گرفتار می‌شود

شبکه‌ی اچ‌بی‌او مکس تریلر جدیدی از فیلم کمدی An American Pickle منتشر کرد که ست روگن را در حال ایفای دو نقش متفاوت نشان می‌دهد.

از زمان راه‌اندازی شبکه‌ی HBO Max بیش از یک ماه می‌گذرد و فیلم کمدی An American Pickle (خیارشور آمریکایی) با نقش‌آفرینی ست روگن یکی از آثار اورجینالی است که به‌زودی توجه بینندگان این سرویس استریم نوپا را به خودش جلب می‌کند. حالا در تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون مطلع شدیم که تریلر جدیدی از فیلم «خیارشور آمریکایی» منتشر شده است که همان‌طور که انتظار می‌رفت، بسیار عجیب‌وغریب به نظر می‌رسد. این فیلم در تاریخ ۱۶ مرداد ۱۳۹۹ (۶ اوت ۲۰۲۰) پخش خواهد شد و ست روگن، بازیگر فیلم‌های The Green Hornet (زنبور سبز) و Long Shot (تیری در تاریکی) را در نقش دو کاراکتر متفاوت قرار می‌دهد. این بازیگر کانادایی در فیلم An American Pickle هم نقش هرشل گرینباوم، مردی که برای ۱۰۰ سال در یک خمره‌ی ترشی گرفتار می‌شود و هم نقش بن، نوه‌ی هرشل را ایفا می‌کند.

دانلود از وب‌سایت آپارات

فیلم An American Pickle براساس رمانی کوتاه با همین نام از سایمون ریچ ساخته شده است و براندون تراست سکان هدایت آن را در دست دارد. این فیلم کمدی به ماجراهای هرشل گرینباوم می‌پردازد که در سال ۱۹۲۰ به آمریکا مهاجرت می‌کند. هرشل می‌خواهد زندگی بهتری برای خانواده‌ی خود فراهم کند، اما روزی حین کار در کارخانه‌ی تولید ترشی به درون یک خمره‌ سقوط می‌کند و برای ۱۰۰ سال در آب نمک باقی می‌ماند. سرانجام هرشل درحالی در سال ۲۰۲۰ پیدا می‌شود که آب نمک به خوبی از او محافظت کرده است. در ادامه هرشل به‌سراغ بن، تنها خویشاوند زنده‌ی خود می‌رود و می‌خواهد در کنارش کسب‌وکاری راه بیندازد. این اولین باری نیست که براندون تراست و ست روگن با یکدیگر همکاری می‌کنند. با اینکه تراست با فیلم «خیارشور آمریکایی» نخستین کارگردانی یک فیلم سینمایی را تجربه می‌کند، اما پیش‌تر به‌عنوان مدیر فیلم‌برداری آثاری نظیر Neighbors 2: Sorority Rising (همسایه‌ها ۲: انجمن خواهری برمی‌خیزد)، The Disaster Artist (هنرمند فاجعه) و This Is the End (این آخرشه) فعالیت داشته است.

مایا ارسکین، بازیگر فیلم Frankenstein (فرانکنشتاین)، سارا اسنوک، بازیگر فیلم Predestination‎ (تقدیر)، الیوت گلیزر، بازیگر سریال Broad City (شهر گسترده)، جورما تاکونی، بازیگر فیلم Popstar: Never Stop Never Stopping (ستاره‌های پاپ: هرگز متوقف نمی‌شوند)، کوین اوروک، بازیگر فیلم The Irishman (مرد ایرلندی)، جوآنا پی.آدلر، بازیگر فیلم ?Can You Ever Forgive Me (هرگز می‌توانی مرا ببخشی؟)، شان والن، بازیگر فیلم Halloween II (هالووین ۲)، تونی هو، بازیگر فیلم Flash Point (نقطه‌ی اشتعال)، جفری کانتور، مالی ایونسن و کیلن آلن از بازیگرانی هستند که در کنار ست روگن در فیلم An American Pickle به ایفای نقش می‌پردازند. شبکه‌ی اچ‌بی‌او مکس دارای ویژگی‌های جالبی نظیر قابلیت تماشای نسخه‌ی کارگردان و طولانی‌تر فیلم‌ها است که در سایر سرویس‌های استریم به چشم نمی‌خورد. با اینکه اشتراک یک ماهه‌ی شبکه‌ی HBO Max با قیمت ۱۵ دلار به فروش می‌رسد، اما دسترسی به این سرویس برای بسیاری از افراد دشوار است؛ چرا که هنوز در Roku یا Amazon Fire Sticks در دسترس نیست.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده