نویسنده: علی نوروزی
// شنبه, ۷ تیر ۱۳۹۹ ساعت ۲۱:۰۱

جرارد باتلر در تریلر فیلم Greenland خود را برای یافتن سرپناه به آب و آتش می‌زند

تریلر و پوستر جدیدی از فیلم Greenland به کارگردانی ریک رومن وو منتشر شد که جرارد باتلر را در تلاش برای یافتن پناهگاه نشان می‌دهد.

در تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون مطلع شدیم که تریلر جدیدی از فیلم Greenland (گرین‌لند) منتشر شده است که بخش‌های متفاوتی از این فیلم مهیج فاجعه‌ای را در معرض نمایش قرار می‌دهد. این فیلم همکاری دیگری را برای جرارد باتلر، بازیگر فیلم‌های Den of Thieves (کمین‌گاه دزدان) و Coriolanus (کوریولانوس) و ریک رومن وو، کارگردان فیلم‌های Shot Caller (شات کالر) و Snitch (خبرچین) رقم می‌زند که سابقه‌ی همکاری در فیلم Angel Has Fallen (انجل سقوط کرده است) را دارند و روی یک فیلم اکشن با نام Kandahar (قندهار) نیز کار می‌کنند.

دانلود از وب‌سایت آپارات

در فیلم Greenland دانشمندان متوجه می‌شوند که برخورد تکه‌های یک ستاره‌ی دنباله‌دار در روز‌های آتی به احتمال زیاد باعث انقراض بشریت خواهد شد و تنها راه نجات از این مهلکه پناه‌بردن به گروهی از پناهگاه‌های زیرزمینی واقع در گرین‌لند است. این فیلم ماجرای جان گریتی را دنبال می‌کند که به‌همراه همسرش آلیسون و پسر کم سن‌وسالش نیتن سفری را برای بقا آغاز می‌کنند و برای یافتن یک سرپناه امن تمام تلاش خود را به کار می‌گیرند. در میان اخبار دلهره‌آوری که از نابودی شهرهای مختلف بر اثر برخورد قطعات ستاره‌ی دنباله‌دار به گوش می‌رسد، خانواده‌ی گریتی حین مواجهه با اضطراب و بی‌قانونی حاکم بر جهان بهترین و بدترین حالت‌های انسانی را تجربه می‌کنند. یک پوستر تازه نیز درکنار تریلر فیلم Greenland منتشر شده است که در ادامه‌ی مطلب می‌توانید به تماشای آن بپردازید.

پوستر فیلم Greenland به کارگردانی ریک رومن وو

جرارد باتلر در نقش جان گریتی، مورنا باکارین در نقش آلیسون گریتی، اسکات گلن در نقش کلیتون، کینگ بچ در نقش کُنراد، دیوید دنمان در نقش رالف، راجر دیل فلوید در نقش نیتن گریتی، گری ویکس در نقش توماس، رندل گونزالس در نقش بابی، کِلر برونسون در نقش دبرا و اسکات پویترس در نقش کنی از بازیگرانی هستند که در فیلم «گرین‌لند» حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. با اینکه در تریلر تازه‌ی Greenland شاهد نمایش تاریخ اکران فیلم نبودیم، اما این اثر هیجان‌انگیز برای اکران در تاریخ ۲۴ مرداد ۱۳۹۹ (۱۴ اوت ۲۰۲۰) برنامه‌ریزی شده است.

کریس اسپارلینگ، نویسنده‌ی فیلم‌های Down a Dark Hall (انتهای دالانی تاریک) و The Sea of Trees (دریای درختان) فیلم‌نامه‌ی فیلم Greenland را به رشته‌ی تحریر درآورده است و شرکت اس‌تی‌اکس اینترتینمنت در سال ۲۰۱۹ امتیاز انتشار آن را تصاحب کرد. این فیلم در ابتدا برای اکران در تاریخ ۱۰ مرداد ۱۳۹۹ در نظر گرفته شده بود، اما شیوع ویروس کرونا باعث تعویق اکرانش شد. شما می‌توانید نظرات خود را درباره‌ی این خبر با زومجی در میان بگذارید. 


منبع Empire
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده